بازخورد مبتنی بر عملکرد پیوسته و ادراک از عدالت

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 11

تعداد کلمات : 3900

مجله : THE INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS & MANAGEMENT

انتشار : 2020

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
10 آگوست 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1111 بازدید
25,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:بازخورد مبتنی بر عملکرد پیوسته و ادراک از عدالت: شواهدی در خصوص واسطه گری مشارکت تجربه  شده

 چکیده

  یکی از اهداف اکثر سازمانهای مدرن تأمین عدالت و انصاف است. مدیریت عملکرد (PM) ، یک سیستم منابع انسانی (HR) ، ظاهراً به نحوه درک کارکنان از عدالت رویه ای ، توزیعی و تعاملی کمک می کند. با این حال ، مکانیسم بازخورد عملکرد و سه نوع ادراک عدالت ناشناخته مانده است. نویسنده فرض کرد و دریافت که تجربه مشارکت کارکنان (N = 220) شرکت های چند ملیتی نرم افزاری هندی است که رابطه بین بازخورد مستمر بر اساس عملکرد و عدالت درک شده را تعدیل می کند. مفاهیم یافته ها و محدودیت های مطالعه مورد بحث قرار می گیرد(عملکرد پیوسته و ادراک از عدالت).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Continuous performance-based feedback and justice perceptions: Evidence for mediation by experienced participation

Abstract

 One of the goals of most modern organisations is to ensure justice and fairness. Performance management (PM), a human resource (HR) system,supposedly contributes to how employees perceive procedural, distributive and interactional justice. However, the mechanism underlying performance feedback and the three types of justice perceptions remains unexplored. The author hypothesised and found that it is the experience of participation by employees (N = 220) of Indian software multinationals that mediates the relationship between continuous performance-based feedback and perceived justice. Implications of the findings and limitations of the study are discussed.