عوامل تعیین کننده نوآوری محصولات جدید در بخش SME های غنا

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 19

تعداد کلمات : 4000

مجله : Journal of Global Entrepreneurship Research

انتشار : 2019

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
13 آوریل 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1175 بازدید
29,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:عوامل تعیین کننده نوآوری محصولات جدید در بخش SME های غنا

چکیده

  در این مقاله عوامل تعیین کننده نوآوری محصولات جدید در بخش SME تجزیه و تحلیل می شود. این مطالعه بر انواع بودجه نوآوری و منابع بودجه نوآوری متمرکز بود. پانصد و پنجاه (۵۵۰) صاحب SME به طور تصادفی برای مطالعه انتخاب شدند. اطلاعات با استفاده از پرسشنامه تهیه شده است. برای تجزیه و تحلیل از مدل توبیت استفاده شد. ارزش فروش محصولات جدید از پروکسی برای نوآوری محصولات جدید استفاده شد. عوامل تعیین کننده به دو نوع گروه بندی شدند ، بنابراین هزینه های نوآوری و منابع هزینه های نوآوری. منابع هزینه نوآوری تأثیر بسزایی در نوآوری محصولات جدید دارند. از طریق یافتن سرمایه خارجی ، اعتبار مالیات دولت و یارانه ها تأثیر قابل توجهی بر نوآوری محصولات جدید داشتند. ویژگی های خاص SME مانند حق ثبت اختراع و داشتن شرکای خارج از کشور بر نوآوری محصول جدید تأثیر می گذارد. سیاست ها و برنامه های معطوف به اعتبار مالیات دولت ، یارانه ها ، حقوق ثبت اختراع و ورود سرمایه خارجی به بخش SME باید تشویق شود از آنجا که آنها توانایی ارتقا نوآوری در بخش را دارند.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Determinants of new products innovation in Ghanaian SMEs sector

Abstract

 The paper analyzes the determinants of new products innovation in the SMEs sector. The study focused on types of innovation funding and sources of innovation funding. Five-hundred and fifty (550) SME owners were randomly selected for the study. Information was sourced through the use of questionnaires. Tobit model was used for the analysis. Sales value of new products was used a proxy for new products innovation. The determinants were grouped into two types thus innovation expenditure and sources of innovation expenditure. Sources of innovation expenditure have significant influence on new products innovation. From the finding foreign capital, government tax credit, and subsidies had significantly influence on new products innovation. SMEs specific attributes such as patent and having overseas partners influence new product innovation. Policies and programs geared towards government tax credit, subsidies, patent rights and inflow of foreign capital into SME sector should be encouraged since they have the potential of promoting product innovation in the sector.