عوامل مؤثر بر کنترل کیفیت غذای آنلاین در میان پیک‌های تحویل غذا

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 10

تعداد کلمات : 3200

مجله : IOSR Journal of Business and Management (IOSR-JBM)

انتشار : 2020

ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : ب نازنین 12

تاریخ انتشار
1 ژوئن 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1444 بازدید
30,000 تومان

عنوان فارسی مقاله: عوامل مؤثر بر کنترل کیفیت غذای آنلاین در میان پیک‌های تحویل غذا در فرایند تحویل در مالزی

 چکیده

 با توسعه‌ی کسب و کار آنلاین و تجارت سیار، غذای آنلاین در بازار مالزی در سال‌های اخیر، متداول و محبوب شده است. بسیاری از تحقیقات، در زمینه‌ی رفتار مشتری و کیفیت خدمات نظیر رضایت مشتری، وفاداری مشتری، قصد خرید و قصد بازخرید صورت گرفته است(عوامل مؤثربر کنترل کیفیت غذای آنلاین). در صنعت غذای آنلاین، کنترل کیفیت غذای آنلاین از ارائه دهنده تا مشتری مهم است لذا این مطالعه‌ی کیفی بر کنترل کیفیت غذای انلاین در طی فرایند تحویل متمرکز است. با مصاحبه با ارائه کنندگان غذای با تجربه در بازار مالزی، این تحقیق به بررسی عوامل حفظ کیفیت غذای انلاین در فرایند تحویل می‌پردازد و مؤلفه‌های خدمات، کیفیت غذای انلاین، تجارت سیار و کسب و کار سفارش غذای آنلاین در نظر گرفته می‌شود(عوامل مؤثربر کنترل کیفیت غذای آنلاین).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

TITLE: Factors Affecting Online Food Quality Control among Delivers in Delivery Process in Malaysia

Abstract

With the mobile commerce and online business development, online food becomes more popular in Malaysia market in recent years. Many researches are on customer behavior and services quality, such as the customer satisfaction, customer loyalty, purchase intention and repurchase intention. In online food industry, online food quality control is important from the providers to the customers, so this qualitative study will focus on online food quality control during the delivery process. With the interview with the experienced delivers in Malaysia market, this research is to explore what factors can maintain the quality of online food in the delivery process, with the components of services, online food quality, mobile commerce and the online food ordering business.
    دیدگاهتان را بنویسید