عوامل موفقیت بحرانی برای اجرای سیستم های هوش تجاری

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 38

تعداد کلمات : 12000

مجله : Interdisciplinary Journal of Information, Knowledge, and Management

انتشار : 2012

ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : ب نازنین 12

تاریخ انتشار
30 جولای 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
2082 بازدید
33,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:عوامل موفقیت بحرانی برای اجرای سیستم های هوش تجاری در شرکت های کوچک و متوسط در سیلیسای لهستان

  چکیده

 هدف اصلی این مقاله، شناسایی عوامل موفقیت اصلی در پیاده سازی سیستم‌های هوش تجاری در شرکت‌های کوچگ و بزرگ است. ساختار این مقاله تابعی از این هدف است. این مقاله به بررسی اصطلاح هوش تجاری، ویژکی های سیستم‌های هوش تجاری و ابعاد مختلف توسعه آن می‌پردازد. سپس عوامل موفقیت اصلی در پروژه‌های فناوری اطلاعات و هوش تجاری پیشنهاد شده توسط محققان و موانع پیشرفت آن‌ها ارزیابی می‌شود. نتایج بدست آمده امکان تعیین وموانع پیاده سازی و کاربرد فناوری اطلاعات را می‌دهد. سپس با استفاده از مصاحبه‌های عمیق با SME، نیاز SME به سیستم‌های هوش تجاری و نیز عوامل مؤثر و موانع پیاده سازی آن‌ها شناسایی می‌شود. بر اساس یافته‌ها، با استفاده از منطق استقراریی و تفکر نقادانه، نویسندگان مقاله با همکاری شرکت‌ها، عوامل مهم در پیاده سازی هوش تجاری را تعریف کرده‌اند. نتایج این مطالعه برای مدیران، سیاست گذاران، تحلیل گران کسب و کار ومتخصصان فناوری اطلاعات در خصوص برنامه ریزی و پیاده سازی سیستم‌های هوش تجاری در شرکت‌های کوچک مناسب است(اجرای سیستم های هوش تجاری).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Critical Success Factors for Implementing Business Intelligence Systems in Small and Medium Enterprises on the Example of Upper Silesia, Poland

Abstract

The main objective of this article is to identify the critical success factors (CSFs) for Business Intelligence (BI) systems implementation in small and medium enterprises (SMEs).The structure of the article is subordinated to this objective. The paper identifies the term Business Intelligence, characteristics of Business Intelligence systems, and various perspectives of their development.Then, the existing CSFs of IT projects and BI projects proposed by various authors in literature are reviewed. Next, on the basis of statistical data and literature, the role of SMEs in the economy and the barriers to their development are assessed. The obtained results allowed us to determine that one of the barriers to the SMEs development is the implementation and use of IT. Subse- quently, using in-depth interviews with SMEs, the SMEs need for BI systems as well as the de- terminants and barriers to their implementation are recognized. Based on the findings, using criti- cal thinking and inductive reasoning, the authors of the article along with the researched enter- prises have defined CSFs that are crucial for implementing BI systems in SMEs. The results ob- tained may be useful for managers, policy makers, business analysts, and IT specialists in dealing with planning and implementation of BI systems in SMEs.

دیدگاهتان را بنویسید