نقش فاکتورهای روانی و ذهنی بر گرایش گردشگران

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 44

تعداد کلمات : 12000

مجله : International Journal of Hospitality Management

انتشار : 2018

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
29 آگوست 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1176 بازدید
85,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:نقش فاکتورهای روانی و ذهنی بر گرایش گردشگران به منظور استفاده از هتل‌های سازگار با محیط زیست

 چکیده

 با وجود علاقه زیاد استفاده از هتل‌های سازگار با محیط زیست تعداد کمی از مطالعات، گرایش گردشگران را جهت گزینش هتل‌های سازگار با محیط زیست را بررسی کرده‌اند. این تحقیق در صدد ارزیابی یک الگوی مناسب برای گزینش هتل سازگار با محیط زیست در کشور هند است(فاکتورهای روانی و ذهنی برگرایش گردشگران). ما از روش آنالیز مقایسه‌ای مجموعه فازی بر روی ۳۴۷ پاسخ گرد آوری شده از مسافران جهت ارزیابی اهمیت ارزش بیوسفر، اعتماد، گرایش پرداخت بیمه، دیدگاه، دستور العمل های ذهنی و ارزیابی رفتاری به منظور تخصیص گزینش هتل زیست محیطی بهره بردیم. طبق یافته‌ها، وجود اعتماد یک لازمه مهم جهت گزینش هتل‌های سازگار با محیط زیست است. در عین حال، عدم گرایش برای پرداخت بیمه، دیدگاه و قوانین ذهنی از فاکتورهای مهار کننده در انتخاب هتل‌ها است. این نتایج دیدگاه‌هایی را به مدیران برای ایجاد استراتژی‌های بازاریابی جهت افزایش پذیرش گزینش هتل به وسیله توریست‌ها ارائه می‌کند(فاکتورهای روانی و ذهنی برگرایش گردشگران).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: How psychological and contextual factors contribute to travelers’ propensity to choose green hotels?

Abstract

 Despite the growing popularity of green hotels, there remains a dearth of research examining travelers’ intentions to choose green hotels. The study addresses this research gap by developing and testing an integrated model of green hotel behavior in an emerging market of India. We use a sequential approach of SEM and fuzzy set qualitative comparative analysis on 347 responses collected from Indian travelers to gain a more in-depth understanding of the role of biospheric value, green trust, willingness to pay premium, attitude, subjective norms, and perceived behavioral control in determining green hotel intentions. The findings show that presence of green trust is a significant and necessary condition for green hotel choice. Additionally, absence of willingness to pay premium, biospheric value, attitude, and subjective norm were found to deter travelers from choosing green hotels. These findings offer unique insights for managers in developing marketing strategies to enhance  travelers’ green hotel adoption.