عنوان فارسی مقاله:تأثیر قابلیت های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بر عملکرد بازاریابی در کسب و کارهای بیمارستانی در همه گیری COVID-19
چکیده
این مطالعه با هدف تجزیه و تحلیل تأثیر مشتری مداری بر قابلیت های CRM انجام شده است. تجزیه و تحلیل تأثیر سیستم های سازمانی مشتری محور بر قابلیت های CRM ؛ تجزیه و تحلیل تأثیر فناوری CRM بر قابلیت های CRM ؛ تجزیه و تحلیل تأثیر قابلیت های CRM بر عملکرد بازاریابی در همه گیری کووید -۱۹٫ نمونه های این مطالعه ۳۰ بیمارستان از نوع C و نوع D است که با همکاری BPJS در منطقه ملنگ رایا با ۳ موضوع تحقیق (تیم بازاریابی ، مدیر بازاریابی و مدیر ارشد) از هر بیمارستان به طوری که تعداد پاسخ دهندگان ۹۰ نفر است. مردم. روش نمونه گیری در این مطالعه از نمونه گیری اشباع استفاده می کند. تکنیک تجزیه و تحلیل داده ها از حداقل مربعات جزئی استفاده می کند. نتایج تحقیق به این نتیجه می رسد که مشتری مداری تأثیر مثبت و قابل توجهی بر قابلیت های CRM دارد. سیستم سازمانی مشتری محور تأثیر مثبت و قابل توجهی بر قابلیت های CRM دارد. فناوری CRM تأثیر مثبت و قابل توجهی بر قابلیت های CRM دارد. قابلیت های CRM تأثیر مثبت و قابل توجهی بر عملکرد بازاریابی دارد(قابلیت های مدیریت ارتباط با مشتری).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.