تأثیر قابلیت های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بر عملکرد بازاریابی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 22

تعداد کلمات : 5000

مجله : International Journal of Business and Management;

انتشار : 2019

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
25 اکتبر 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1181 بازدید
26,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:تأثیر قابلیت های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بر عملکرد بازاریابی در کسب و کارهای بیمارستانی در همه گیری COVID-19

 چکیده

  این مطالعه با هدف تجزیه و تحلیل تأثیر مشتری مداری بر قابلیت های CRM انجام شده است. تجزیه و تحلیل تأثیر سیستم های سازمانی مشتری محور بر قابلیت های CRM ؛ تجزیه و تحلیل تأثیر فناوری CRM بر قابلیت های CRM ؛ تجزیه و تحلیل تأثیر قابلیت های CRM بر عملکرد بازاریابی در همه گیری کووید -۱۹٫ نمونه های این مطالعه ۳۰ بیمارستان از نوع C و نوع D است که با همکاری BPJS   در منطقه ملنگ رایا با ۳ موضوع تحقیق (تیم بازاریابی ، مدیر بازاریابی و مدیر ارشد) از هر بیمارستان به طوری که تعداد پاسخ دهندگان ۹۰ نفر است. مردم. روش نمونه گیری در این مطالعه از نمونه گیری اشباع استفاده می کند. تکنیک تجزیه و تحلیل داده ها از حداقل مربعات جزئی استفاده می کند. نتایج تحقیق به این نتیجه می رسد که مشتری مداری تأثیر مثبت و قابل توجهی بر قابلیت های CRM دارد. سیستم سازمانی مشتری محور تأثیر مثبت و قابل توجهی بر قابلیت های CRM دارد. فناوری CRM تأثیر مثبت و قابل توجهی بر قابلیت های CRM دارد. قابلیت های CRM تأثیر مثبت و قابل توجهی بر عملکرد بازاریابی دارد(قابلیت های مدیریت ارتباط با مشتری).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: CSR Conception and Implications by Commercial Banks in the Context of Bangladesh: A Comparative Study on Selected Commercial Banks

Abstract

 Corporate Social Responsibility (CSR) is presently one of the most discussed topics by government, non-government and by business itself. CSR movement has gathered great momentum over the past number of years and is now regarded as most prevalent. The purpose of the study is to provide an in-depth scenario of CSR practices by commercial banks in Bangladesh. The study has been taken to observe different regulatory framework of CSR by commercial banks and their contribution. This study found CSR practices by commercial banks are quite scant in comparison to their earned profits. The study reveals that commercial banks are trying to swell up their contribution in accordance with Bangladesh Bank’s proper guidelines regarding CSR practices.