عنوان فارسی مقاله:روابط برند-مصرف کننده در محصولات ورزشی و قصد بازخرید
چکیده
هدف – هدف این مقاله بررسی عوامل تعیین کننده اصلی تعهد برند در محصولات ورزشی بر اساس مدل سرمایه گذاری است و به دنبال پیش بینی قصد خرید مجدد مصرف کنندگان است.
طراحی / روش / رویکرد – دادههای یک پرسشنامه نظر سنجی (۲۴۷ = n) در درجه اول با استفاده از تکنیکهای مدل سازی معادلات ساختاری مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.
یافتهها – نتایج فرضیه مدل سرمایه گذاری را تأیید میکند که به موجب آن تعهد برند با کیفیت گزینههای جایگزین تضعیف میشود اما با رضایت مصرف کنندگان و سرمایه گذاری در برند تقویت میشود. علاوه بر این، تعهد برند تأثیر مثبتی بر قصد خرید مجدد مصرف کنندگان داشت.
اصالت / ارزش – با استفاده از مدل سرمایه گذاری فرآیندهای تعهد، مطالعه اطلاعات مفیدی در مورد روابط مصرف کننده و برند و قصد خرید مجدد فراهم میکند(محصولات ورزشی و قصد بازخرید).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.