دیدگاه مشتری برای محصولات و خدمات نوآورانه

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 11

تعداد کلمات : 4000

مجله : Social and Behavioral Sciences

انتشار : 2018

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
25 دسامبر 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1121 بازدید
21,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:دیدگاه مشتری برای محصولات  و خدمات نوآورانه

 چکیده

 نوآوری یک مزیت رقابتی مهم برای موفقیت در بازار است. سریع‌تر، ارزان‌تر، بهتر کلیدواژه‌های محیط رقابتی کنونی هستند. برای تحقق این امر، محصولات و خدمات باید به نیازهای مشتریان توجه کنند تا آنچه را که انتظار دارند برآورده کنند، اما در عین حال آنها را از طریق ویژگی های غیرمنتظره و جذاب خوشحال کنند. تئوری کیفیت جذاب از روش کانو، مدل مؤلفه‌های ارزشی، استفاده می‌کند، زمانی که به ویژگی‌های محصول به این روش فکر می‌کند. متأسفانه، پرسشنامه کانو عمدتاً رضایت مشتری را در مورد یک پیشنهاد موجود تجزیه و تحلیل می کند، در مورد محصولات یا خدمات جدید و نوآورانه، ما ارزش مصرف کننده قبلی یا «استانداردی» برای مقایسه آن نداریم. بنابراین باید به قضاوت پیش از خرید تکیه کنیم. اما ارزش مطلوب مشتری چیست و با چه مفاهیمی باید همراه باشد؟ مقاله حاضر با هدف تعیین حد ادراک ارزش مشتری قبل از خرید از ادراک پس از خرید و تعیین شرایط و کلمات کلیدی است که به بهترین وجه دیدگاه مشتری را در این شرایط نشان می دهد. هدف نهایی ارائه اولین گام مفهومی در توسعه یک جایگزین برای مدل کانو برای مرحله طراحی محصولات و خدمات نوآورانه است.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Customer perspective of value for innovative products and services

Abstract

 Innovation is an important competitive advantage for market success. Faster, cheaper, better are the keywords of the current competitive environment. For this to occur, products and services need to address customer needs in such a way as to fulfil what they expect but in the same time delight them through unexpected and attractive features. The theory of attractive quality uses the Kano methodology, a value components model, when thinking about product features in this way. Unfortunately, the Kano questionnaire mainly analyses customer satisfaction regarding an existing offer, thus a post purchase evaluation. In the case of new and innovative products or services, we do not have prior consumer value or a "standard" to compare it with. Therefore, we must rely on pre-purchase judgment. But what is desired customer value and with what conceptsshould it be associated with? The present paper aims to delimit customer value pre-purchase perception from post-purchase perception and determine the terms and key words which best represent the customer’s perspective in this situation. The ultimate goal is to present a first conceptual step into the development of an alternative to the Kano model for the design stage of innovative products and services.