مدیریت استعدادها و حفظ کارکنان در صنعت بانکداری نیجریه: مطالعه یونایتدبانک آفریقا

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 20

تعداد کلمات : 5500

مجله : THE INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS & MANAGEMENT

انتشار : 2020

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
5 نوامبر 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1139 بازدید
27,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:مدیریت استعدادها و حفظ کارکنان در صنعت بانکداری نیجریه: مطالعه یونایتدبانک آفریقا

 چکیده

 در زمان‌های اخیر، سازمان‌ها با چالش‌هایی روبرو شده‌اند که کارکنان برای ارائه پیشنهاد بهتر، سازمان را ترک می‌کنند. این امر باعث شده است که اکثر سازمان‌ها استراتژی مدیریت استعدادی را ارائه دهند که بتواند کارکنان خود را حفظ کند. مدیریت استعدادها فعالیتهایی است که توسط مدیریت انجام می‌شود تا کارکنان خود را به روز نگه داشته و فعالیت آن‌ها را افزایش دهند. بنابراین مقاله به بررسی تأثیر مدیریت استعداد بر حفظ کارکنان می‌پردازد: برای بررسی تأثیر برنامه‌های آموزش و توسعه بر حفظ کارکنان، تعیین تأثیر سیاست‌های جبران خسارت بر حفظ کارکنان و تعیین تأثیر مشارکت کارکنان بر کارکنان ‘حفظ منبع اصلی داده‌ها در جایی که نظرسنجی از کارکنان UBA Plc انجام شد شعبه مارینا، ایالت لاگوس، استفاده شد. داده‌ها با استفاده از روش رگرسیون خطی آمار استنباطی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت که برای آزمون معنی دار بودن فرضیه‌ها با استفاده از آمار t با هم کارایی مدل رگرسیون خطی با استفاده از بسته آماری علوم اجتماعی (SPSS) استفاده شد. یافته‌ها نشان می‌دهد که آموزش و توسعه، سیاست‌های جبران خسارت و مشارکت کارکنان به ترتیب در حفظ ۰٫۰۰۰، ۰٫۰۰۰ و ۰٫۰۰۰ بر حفظ کارکنان و متغیرهای دارای رابطه مثبت قوی ۰٫۷۵ درصد تأثیر معنی داری دارد. این مقاله نتیجه گرفت که سازمان با سیستم حفظ موث هزینه‌های عملیاتی را از طریق کاهش آموزش کارکنان تازه استخدام شده کاهش می‌دهد. بنابراین این مطالعه توصیه می‌کند که مدیریت باید آموزش و بازآموزی همه کارکنان را اجباری کرده، برای عملکرد کار بدون هیچ گونه سیاست تجاری به کارکنان غرامت مناسب بدهد و فرهنگ انعطاف پذیر از تکنیک غیر متمرکز ایجاد کند که به موجب آن کارکنان در سطوح پایین سازمان می‌توانند همچنین بخشی از فرایندهای تصمیم گیری باشد(مدیریت استعدادها و حفظ کارکنان).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Talent Management and Employees’ Retention in the Nigeria Banking Industry: A Study of United Bank for Africa

Abstract

 In recent times, organizations are faced with the challenges of employees leaving for better offer. This has left most organizations coming up with talent management strategy that can retain their employees. Talent management is the activities done by the management to keep their employees updated, engaged and compensated. The paper therefore investigates the effect of talent management on employees’ retention: to examine the effect of training and development programs on employees’ retention, to determine the effect of compensation policies on employees’ retention and to ascertain the effect of employees’ engagement on employee’ retention. A primary source of data was used where a survey was conducted on the staff of UBA Plc. Marina branch, Lagos State. Data was analyzed using linear regression method of inferential statistics which was applied to test the significant of the hypotheses using t-statistic of co-efficient of the linear regression model with the aid of Statistical Package for Social Sciences (SPSS). The findings show that training and development, compensation policies and employees’ engagement have significant effect on employees’ retention at 0.000, 0.000 and 0.000 respectively and the variables having strong positive relationship at 0.75 percent. The paper concluded that organization with effective retention system reduces operational cost via reduction in training newly recruited employees. The study therefore, recommended that management should make training and re-training of all staff compulsory, give suitable compensation to employees for work performance without any form of business politics and create a flexible culture of decentralized technique whereby employees at lower level of the organization can also be part of the decision-making processes.