محدودیت های مدیریت دانش و عملیات شرکت های چند ملیتی در کشورهای در حال توسعه

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 24

تعداد کلمات : 8500

مجله : THE INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS & MANAGEMENT

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
19 دسامبر 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1132 بازدید
27,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:محدودیت های مدیریت دانش و عملیات شرکت های چند ملیتی در کشورهای در حال توسعه

 چکیده

 این مطالعه اکتشافی مجموعه‌ای از محدودیت‌ها را برای بازدارنده‌ها و راه‌حل‌های مدیریت دانش به‌عنوان تسهیل‌کننده یا توانمندساز مطرح کرد. فقدان ظرفیت جذب، همسویی ضعیف بین ساختار سازمان و محیط خارجی، عدم دسترسی به موقع مدیران به اطلاعات و عدم تعامل با کارکنان آموزش و توسعه صنایع از جمله موارد دیگر است. توضیحاتی تئوری در مورد این مسائل اصلی و راه حل‌های پیشنهادی برای مدیریت این محدودیت‌ها یا موانع مدیریت دانش ارائه شد. این مطالعه از طرح تحقیقاتی پس فاکتوری تحلیل روند استفاده کرد. پایگاه‌های دانش و قابلیت‌های ناهمگون در بین شرکت‌ها مشخص شد که مشخصه شرکت و تعیین‌کننده اصلی مزیت رقابتی پایدار است. روابط کاری سالم، وابستگی کاری، و انگیزه برای کارکنان به عنوان توانمندسازهای اصلی مدیریت دانش مؤثر در شرکت‌های چند ملیتی (MNEs) در نظر گرفته شد(مدیریت دانش و عملیات شرکت ها).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Knowledge Management Constraints and Operations of Multinational Companies in Developing Countries

Abstract

 This exploratory study brought to fore a series of constraints to knowledge management deterrents and solutions as facilitators or enablers; lack of absorptive capacity, poor alignment between organization structure and the external environment, lack of timely access to information by managers, and non-interaction with staff training and development industries among others. There was theoretical exposition addressing these core issues and proposed solutions to managing these constraints or obstacles to knowledge management. This study used ex post facto research design of trend analysis. Heterogeneous knowledge bases and capabilities among firms were found to be firm-specific and major determinants of sustained competitive advantage. Healthy work relationships, work affiliation, and motivation for employees were concluded as core effective knowledge management enablers in Multinational enterprises (MNEs).