مدیریت ریسک تجارت موبایل با استفاده از شبکه های اجتماعی در اردن

نوع فایل : PDF

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 24

تعداد کلمات : 8700

مجله : THE INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS & MANAGEMENT

انتشار : 2019

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
15 جولای 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1164 بازدید
25,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:مدیریت ریسک تجارت موبایل با استفاده از شبکه های اجتماعی در اردن

 چکیده

تجارت موبایل (تجارت الکترونیکی) یک جز حیاتی مصرف کننده در بازار کسب و کار است. با افزایش تعداد کاربران ، مشاغل قادر به گسترش فعالیت های خود هستند در حالی که مشتریان از طریق تلفن های هوشمند   برای انجام مشاغل خود استفاده می کنند. مفهوم کسب و کار اجتماعی با ظهور تجارت الکترونیکی رایج شده است. در کنار چنین فرصت هایی ، خطرات متعددی هم برای مصرف کننده و هم برای شرکت ها وجود دارد. این مطالعه با بررسی رشد کلی تجارت الکترونیکی و سایر خطرات مربوط به مصرف کننده و چشم انداز شرکت ضمن در نظر گرفتن شهروندان از اردن ، به دانش مدیریت ریسک کمک می کند. این مطالعه اقدامات كاهش دهنده برای تأمین مالی و كاهش خطرات موجود را پیشنهاد می كند. این از تحقیقات پیمایشی در مورد شهروندان اردنی استفاده می کند و اینها کسانی هستند که با تجارت الکترونیکی با استفاده از شبکه های اجتماعی درگیر می شوند. مدیریت ریسک با در نظر گرفتن طیف گسترده ای از رویکردها برای مقابله با تحقیقات ، با استفاده از شاخص های متعدد اندازه گیری شد. این تحقیق برای دستیابی به هدف مقاله از آمار پارامتریک مختلفی مانند تجزیه و تحلیل واریانس و ضریب همبستگی پیرسون استفاده کرده است. از یافته ها مشخص شد که فناوری ، سن و تحصیلات در زمینه مدیریت ریسک مناسب هستند در حالی که فرهنگ چنین نیست(مدیریت ریسک تجارت موبایل).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Risk Management of Mobile Commerce Using Social Networks in Jordan

Abstract

 Mobile commerce (m-commerce) is a vital consumer component in the business marketplace. With the increasing number of users, businesses are able to expand their operations while clients make use of their smartphones through social networks to accomplish their businesses. The concept of social commerce has become common through the emergence of e-commerce. Along with such opportunities, there are also several risks that are involved for both the consumer and the enterprises. The study contributes to the knowledge on risk management by looking at the overall growth of e-commerce and other related risks both on the consumer and company perspectives while considering citizens from Jordan. The study proposes mitigating measures to finance and mitigate against the available risks. It makes use of survey research on the citizens from Jordan, and these will be those who engage with m-commerce using social networks. Risk management was measured using multiple indicators while considering a wide array of approaches to tackle the research. The research made use different parametric statistics like analysis of variance and Pearson's correlation to achieve the aim of the paper. From the findings, it was clear that technology, age, and education were pertinent in the area of risk management while culture was not.