عنوان فارسی مقاله:مدیریت ریسک تجارت موبایل با استفاده از شبکه های اجتماعی در اردن
چکیده
تجارت موبایل (تجارت الکترونیکی) یک جز حیاتی مصرف کننده در بازار کسب و کار است. با افزایش تعداد کاربران ، مشاغل قادر به گسترش فعالیت های خود هستند در حالی که مشتریان از طریق تلفن های هوشمند برای انجام مشاغل خود استفاده می کنند. مفهوم کسب و کار اجتماعی با ظهور تجارت الکترونیکی رایج شده است. در کنار چنین فرصت هایی ، خطرات متعددی هم برای مصرف کننده و هم برای شرکت ها وجود دارد. این مطالعه با بررسی رشد کلی تجارت الکترونیکی و سایر خطرات مربوط به مصرف کننده و چشم انداز شرکت ضمن در نظر گرفتن شهروندان از اردن ، به دانش مدیریت ریسک کمک می کند. این مطالعه اقدامات كاهش دهنده برای تأمین مالی و كاهش خطرات موجود را پیشنهاد می كند. این از تحقیقات پیمایشی در مورد شهروندان اردنی استفاده می کند و اینها کسانی هستند که با تجارت الکترونیکی با استفاده از شبکه های اجتماعی درگیر می شوند. مدیریت ریسک با در نظر گرفتن طیف گسترده ای از رویکردها برای مقابله با تحقیقات ، با استفاده از شاخص های متعدد اندازه گیری شد. این تحقیق برای دستیابی به هدف مقاله از آمار پارامتریک مختلفی مانند تجزیه و تحلیل واریانس و ضریب همبستگی پیرسون استفاده کرده است. از یافته ها مشخص شد که فناوری ، سن و تحصیلات در زمینه مدیریت ریسک مناسب هستند در حالی که فرهنگ چنین نیست(مدیریت ریسک تجارت موبایل).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.