فرایندهای مدیریت شکایت و رضایت مشتری در بین مشتریان بانک های تجاری در کنیا

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 16

تعداد کلمات : 5800

مجله : International Journal of Business and Management;

انتشار : 2019

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
25 اکتبر 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1193 بازدید
26,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:فرایندهای مدیریت شکایت و رضایت مشتری در بین مشتریان بانک های تجاری در کنیا

 چکیده

هدف از این مطالعه ایجاد ارتباط بین فرآیندهای مدیریت شکایت و رضایت مشتری بود. برای دستیابی به اهداف مطالعه ، موردی از بانک های تجاری در کنیا مورد استفاده قرار گرفت. اطلاعات اولیه با استفاده از پرسشنامه های ساختار یافته برای مشتریان و مصاحبه برای مدیریت جمع آوری شد. از روش نمونه گیری چند مرحله ای برای انتخاب نمونه ای از ۳۸۵ نفر استفاده شد که میزان پاسخ آن ۷۲٫۶ درصد به دست آمد. داده ها با استفاده از آمار توصیفی ، همبستگی و تحلیل رگرسیون با استفاده از نرم افزار SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. یافته ها نشان می دهد که کلیه فرایندهای مدیریت شکایات تجزیه و تحلیل شده در این مطالعه با رضایت مشتری ارتباط آماری معنی داری دارد. این مطالعه نتیجه می گیرد که تأثیر مثبت همه فرایندهای مدیریت شکایات بر رضایت مشتری وجود دارد و مدیریت کارآمد شکایات مشتری، رضایت مشتری را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. این مقاله به دانش موجود درباره شکایات مشتریان ، شواهد تجربی در مورد میزان تأثیر مدیریت شکایات بر رضایت مشتری به طور خاص در بخش بانکی می افزاید.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Complaint Management Processes and Customer Satisfaction among Clients of Commercial Banks in Kenya

Abstract

 The purpose of this study was to establish the association between Complaint Management Processes and Customer Satisfaction. A case of Commercial Banks in Kenya was used to achieve the objectives of the study. Primary Data was collected by use of structured questionnaires for customers and interviews for Management. Multistage sampling method was used to select a sample of 385 respondents where a response rate of 72.6% was obtained. Data was analyzed using descriptive statistics, correlation and regression analysis utilizing SPSS software. The findings indicate that all the Processes of complaint management analyzed in this study, had a statistically significant association with customer satisfaction.The study concludes that there is a positive impact of all complaint management processes on customersatisfaction and that efficient management of customer complaints increases customer satisfaction significantly. This paper adds to the existing body of knowledge on customer complaints, empirical evidence of the extent to which Complaint Management influences customer satisfaction more specifically in the banking sector.