عنوان فارسی مقاله:مدیریت نوآوری و مزیت رقابتی پایدار در بانکهای نیجریه
چکیده
هدف اصلی این مطالعه بررسی تأثیر مدیریت نوآوری بر مزیت رقابتی پایدار است. روش طرح تحقیق پیمایشی مقطعی برای مطالعه اتخاذ شد. این پژوهش از روش نمونه گیری تصادفی ساده و طبقه ای استفاده کرد. ابزار گردآوری داده ها در این پژوهش از پرسشنامه ساختاریافته استفاده شده است. برای تعیین پایایی ابزار، از روش آزمون-آزمون مجدد استفاده شد. از آمار توصیفی، همبستگی و تحلیل رگرسیون چندگانه استفاده شد. یافتهها نشان داد که ۴۸ درصد از تغییر در مزیت رقابتی پایدار توسط مدیریت نوآوری در بانکهای پول سپرده نیجریه ایجاد میشود. یافته ها نشان داد که قابلیت نوآوری، استراتژی نوآوری و فرهنگ نوآوری با مزیت رقابتی پایدار رابطه مثبت و معناداری دارند. این مطالعه نشان داد که مدیریت نوآوری بر مزیت رقابتی پایدار در بانکهای پول سپرده نیجریه تأثیر دارد. این مطالعه توصیه میکند که برای موفقیتآمیز بودن فرآیند مدیریت نوآوری، ضروری است که شرکت از فرهنگ نوآوری حمایت کند و به کارکنان احساس ارزشمند بودن بدهد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.