مدیریت نوآوری و مزیت رقابتی پایدار در بانک‌های نیجریه

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 23

تعداد کلمات : 8800

مجله : THE INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS & MANAGEMENT

انتشار : 2020

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
5 می 2022
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1233 بازدید
37,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:مدیریت نوآوری و مزیت رقابتی پایدار در بانک‌های نیجریه

 چکیده

  هدف اصلی این مطالعه بررسی تأثیر مدیریت نوآوری بر مزیت رقابتی پایدار است. روش طرح تحقیق پیمایشی مقطعی برای مطالعه اتخاذ شد. این پژوهش از روش نمونه گیری تصادفی ساده و طبقه ای استفاده کرد. ابزار گردآوری داده ها در این پژوهش از پرسشنامه ساختاریافته استفاده شده است. برای تعیین پایایی ابزار، از روش آزمون-آزمون مجدد استفاده شد. از آمار توصیفی، همبستگی و تحلیل رگرسیون چندگانه استفاده شد. یافته‌ها نشان داد که ۴۸ درصد از تغییر در مزیت رقابتی پایدار توسط مدیریت نوآوری در بانک‌های پول سپرده نیجریه ایجاد می‌شود. یافته ها نشان داد که قابلیت نوآوری، استراتژی نوآوری و فرهنگ نوآوری با مزیت رقابتی پایدار رابطه مثبت و معناداری دارند. این مطالعه نشان داد که مدیریت نوآوری بر مزیت رقابتی پایدار در بانک‌های پول سپرده نیجریه تأثیر دارد. این مطالعه توصیه می‌کند که برای موفقیت‌آمیز بودن فرآیند مدیریت نوآوری، ضروری است که شرکت از فرهنگ نوآوری حمایت کند و به کارکنان احساس ارزشمند بودن بدهد.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Innovation Management and Sustainable Competitive Advantage in the Nigerian Deposit Money Banks

Abstract

 The major objective of the study is to examine the effect of innovation management on sustainable competitive advantage. The cross-sectional survey research design method was adopted for the study. The study adopted the simple random and stratified random sampling technique. The study used structured questionnaire as instrument of data collection. To establish the reliability of the instrument, a test-retest method was employed. The descriptive statistics, correlation and multiple regression analysis was used. Findings showed that 48% of the change in sustainable competitive advantage is brought about by innovation management in the Nigerian deposit money banks. Findings indicated that innovative capability, innovation strategy, and innovation culture have significant positive relationship with sustainable competitive advantage. This study determined that innovation management has influence on sustainable competitive advantage in the Nigerian deposit money banks. The study recommended that for innovation management process to be successful, it is essential that the company support an innovation culture and make employees feel valued.