عنوان فارسی مقاله:چارچوبی یکپارچه برای مدیریت پیشنهاد ارزش مشتری
چکیده
ارزش پیشنهادی مشتری (CVP) مفهوم مهمی است که نظریه و عمل را در تحقیق و مدیریت تجارت ادغام می کند. در حالی که مطالعات اخیر بینش مهمی را در جنبه های مدیریت CVP بدست آورده اند ، اما برای یکپارچه سازی تفاهمات تحت یک چارچوب متحد ، یک رویکرد یکپارچه لازم است. در این مقاله یک چارچوب یکپارچه برای مدیریت CVP ها ، از طریق یک رویکرد مبتنی بر روایت در ترکیب با تمایز و ادغام مفهومی مربوط به حوزه مدیریت CVP ، معرفی شده است. این چارچوب مفهومی ، که از طریق بیمه ویتالیتی دیسکاوری نشان داده شده است ، نشان دهنده سه مولفه در نظر گرفتن این حوزه است: ۱) ابعاد (استراتژیک در مقابل عملیاتی و ادراک در مقابل پیشنهادی) ، ۲) چشم اندازها (مشتری ، شرکت ، ایجاد مشترک و زمینه) و ۳) فرآیندها (شناسایی CVP های رقابتی ، توسعه صلاحیت ها و منابع ، تسهیل ایجاد ارزش و تعیین اهداف و اندازه گیری CVP ها برای مزیت رقابتی). از طریق این چارچوب ، تحقیقات آکادمیک می تواند از طریق روش هایی که با نیاز متخصصان در مدیریت CVP نیز سازگار است بهتر ادغام شود(مدیریت پیشنهاد ارزش مشتری).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.