چارچوبی یکپارچه برای مدیریت پیشنهاد ارزش مشتری

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 27

تعداد کلمات : 11600

مجله : Journal of Business Research

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
1 آگوست 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1082 بازدید
26,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:چارچوبی یکپارچه برای مدیریت پیشنهاد ارزش مشتری

 چکیده

  ارزش پیشنهادی مشتری (CVP) مفهوم مهمی است که نظریه و عمل را در تحقیق و مدیریت تجارت ادغام می کند. در حالی که مطالعات اخیر بینش مهمی را در جنبه های مدیریت CVP بدست آورده اند ، اما برای یکپارچه سازی تفاهمات تحت یک چارچوب متحد ، یک رویکرد یکپارچه لازم است. در این مقاله یک چارچوب یکپارچه برای مدیریت CVP ها ، از طریق یک رویکرد مبتنی بر روایت در ترکیب با تمایز و ادغام مفهومی مربوط به حوزه مدیریت CVP ، معرفی شده است. این چارچوب مفهومی ، که از طریق بیمه ویتالیتی دیسکاوری نشان داده شده است ، نشان دهنده سه مولفه در نظر گرفتن این حوزه است: ۱) ابعاد (استراتژیک در مقابل عملیاتی و ادراک در مقابل پیشنهادی) ، ۲) چشم اندازها (مشتری ، شرکت ، ایجاد مشترک و زمینه) و ۳) فرآیندها (شناسایی CVP های رقابتی ، توسعه صلاحیت ها و منابع ، تسهیل ایجاد ارزش و تعیین اهداف و اندازه گیری CVP ها برای مزیت رقابتی). از طریق این چارچوب ، تحقیقات آکادمیک می تواند از طریق روش هایی که با نیاز متخصصان در مدیریت CVP نیز سازگار است بهتر ادغام شود(مدیریت پیشنهاد ارزش مشتری).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: An integrative framework for managing customer value propositions

Abstract

 The customer value proposition (CVP) is an important concept integrating theory and practice in business research and management. While recent studies have yielded important insight into the aspects of managing CVPs, an integrative approach is needed, for synthesis of understandings  under a unifying framework. The paper introduces an integrative framework for managing CVPs, developed via a narrative-based approach in combination with conceptual differentiation and integration related to the domain of managing CVPs. This conceptual framework, illustrated via Discovery’s Vitality insurance, represents three components of considering this domain: 1) dimensions (strategic vs. operational and perceiving vs. proposing), 2) perspectives (customer, company, co-creation, and context), and 3) processes (identifying competitive CVPs, developing competencies and resources, facilitating value creation, and setting goals and measuring CVPs for competitive advantage). Via the framework, academic research can be better integrated, in ways resonating also with practitioners’ needs in the management of CVPs.