ویژگی های شرکت، افشای مسئولیت اجتماعی و تأثیر آن بر عملکرد شرکت

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 14

تعداد کلمات : 5200

مجله : Journal of Asian Finance, Economics and Business

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
26 فوریه 2022
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1180 بازدید
34,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:ویژگی های شرکت، افشای مسئولیت اجتماعی و تأثیر آن بر عملکرد شرکت: یک مطالعه تجربی در اندونزی

 چکیده

 مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR) تعهداتی است که شرکت باید انجام دهد. مسئولیت اجتماعی شرکت از قانون شماره ماده ۴۰ سال ۲۰۰۷ در مورد شرکت با مسئولیت محدود ماده ۷۴ که الزام به انجام مسئولیت اجتماعی و زیست محیطی را تنظیم می‌کند پیروی می‌کند.. CSR مورد نیاز است تا ذینفعان، از جمله جامعه، همه اشکال مسئولیت شرکت در قبال جامعه و محیط زیست را بدانند. ویژگی‌های شرکت مانند اندازه شرکت، نوع شرکت و اهرم عاملی هستند که چرا یک شرکت باید CSR خود را افشا کند. CSR اعتماد جامعه را به خود جلب می‌کند تا بر بهبود عملکرد شرکت تأثیر بگذارد. هدف از این مطالعه به دست آوردن شواهد و نتیجه گیری در مورد اینکه آیا عوامل اندازه شرکت، اهرم و نوع شرکت بر افشای CSR تأثیر می‌گذارد یا خیر است. داده‌های این پژوهش از تحلیل رگرسیون چندگانه با داده‌های ثانویه و نمونه گیری هدفمند استفاده می‌کند. نتایج نشان می‌دهد که نوع و اهرم به طور معنی داری بر افشای CSR تأثیر می‌گذارد. متغیر اندازه بر افشای CSR تأثیری ندارد. متغیر CSR بر بازده دارایی‌ها (ROA) تأثیر نمی‌گذارد. متغیرهای ویژگی‌های شرکت (نوع، اهرم، و اندازه) بر ROA تأثیر نمی‌گذارند. انتظار می‌رود این تحقیق هم از نظر آکادمیک و هم از نظر عملی به افزایش تخصص، شایستگی و دانش جامعه علمی کمک کند(مسئولیت اجتماعی و تأثیر آن).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Company Characteristics, Disclosure of Social Responsibility, and Its Impact on Company Performance: An Empirical Study in Indonesia

Abstract

 Corporate Social Responsibility (CSR) is the obligations that the company must carry out. It follows Law no. 40 of 2007 concerning limited liability company article 74, which regulates the obligation to carry out social and environmental responsibility. CSR is needed so that stakeholders, including the community, know all forms of corporate responsibility to society and the environment. Company characteristics such as company size, company type, and leverage are factors why a company must disclose its CSR. CSR will gain the community’s trust so that it will have an impact on improving company performance. The purpose of this study is to obtain evidence and to draw conclusions on whether the factors of company size, leverage, and type of company affect CSR disclosure. The data in this study uses multiple regression analysis with secondary data and purposive sampling. The results suggest that type and leverage significantly affect CSR disclosure; the size variable does not affect CSR disclosure. The CSR variable does not affect return on assets (ROA). Company characteristics variables (type, leverage, and size) do not affect ROA. This research is expected to contribute both academically and practically to increasing the academic community’s expertise, competence, and knowledge.