عنوان فارسی مقاله:مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت ها و چسبندگی قیمت
چکیده
هدف این مقاله، بررسی اثرات چسبندگی قیمت مشارکت شرکت در فعالیت های مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت ها(CSR) است.چسبندگی قیمت نشان دهنده ی یک رفتار هزینه غیر متقارن است که به موجب آن بزرگی افزایش هزینه در پاسخ به افزایش در سطح فعالیت بزرگ تر از بزرگی و دامنه کاهش قیمت با کاهش در سطح فعالیت است(مسئولیت پذیری اجتماعی شرکتها وچسبندگی قیمت). فرضیه ی ارایه شده این است که مشارکت CSR مستلزم سرمایه گذاری مداوم در فعالیت های ارزش آفرینی می باشد که مستلزم هزینه های تعدیل رو به پایین معنی دار در طی دوره های شوک های درآمدی می باشد که چسبندگی هزینه را در پی دارد. ما از دو شاخص CSR متفاوت استفاده می کنیم و شواهدی را برای تایید فرضیه پیدا می کنیم. ما هم چنین CSR را به نقاط قوت و نقاط ضعف CSR تجزیه کرده و پی بردیم که چسبندگی هزینه برای نقاط قوت CSR برحسته تر است. در نهایت، ما چسبندگی قیمت را برای چهار مولفه CSR فردی یعنی محیط، کارکنان، محصول و جامعه بررسی کرده و هزینه های چسبنده را برای بعد نقاط قوت CSR برای همه مولفه ها پیدا می کنیم(مسئولیت پذیری اجتماعی شرکتها وچسبندگی قیمت).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.