عنوان فارسی مقاله:تجزیه و تحلیل رفتار بازگشت مشتریان پس از خرید آنلاین در چین با استفاده از SEM
چکیده
هدف – هدف این مقاله بررسی تأثیرات احتمالی متغیرهای مختلف بر فعالیتهای بازگشت محصول پس از خرید آنلاین است. مطالعات قبلی در مورد رفتار مشتری عمدتاً مربوط به بازده محصولات استفاده شده و سایر سازههای مرتبط با کیفیت محصول در مدل بوده است. این مطالعه با هدف بررسی ویژه متغیرهای مربوط به خدمات تدارکات و مرتبط با قصد مشتری برای محصولات عمومی تحت شرایط تجارت الکترونیکی انجام شده است.
طراحی/روش شناسی/رویکرد – دادههای پرسشنامه ساختار یافته برای این مطالعه در دو شهر جنوب شرقی چین (۱۶۲ پاسخ قابل استفاده) جمع آوری شد. برای بررسی متغیرهای نهفته از مدل معادلات ساختاری استفاده شد.
یافتهها – نتایج تأیید کرد که قصد بازگشت محصول با تأثیر مستقیم ۰٫۶۳ بیشترین تأثیر را بر بازده خریدهای آنلاین دارد و پس از آن انعطاف پذیری در بازگشت (خدمات تدارکات) با تأثیر مستقیم ۰٫۴۹ است.
اصالت/ارزش – چنین مدلی نه تنها درک نظری مطالعات رفتار مشتری را غنی میکند بلکه به فروشگاهها و سیستم عاملهای خرید آنلاین معیار کمی و چشم انداز جدیدی در طراحی زنجیرههای تأمین خرید آنلاین با در نظر گرفتن بازده محصول به منظور افزایش رضایت مشتری ارائه میدهد(مشتریان پس از خرید آنلاین).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.