اعتماد از راه دور: مطالعه ی اهمیت فاصله روان شناختی در جبران و کاهش بی اعتمادی

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 35

تعداد کلمات : 12800

مجله : Journal of Retailing

انتشار : 2016

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
4 نوامبر 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1454 بازدید
29,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:اعتماد از راه دور: مطالعه ی اهمیت فاصله روان شناختی در جبران و کاهش بی اعتمادی در خرده فروشان آنلاین  ناشناخته و ناشناس

 چکیده  

 تجارت آنلاین یا الکترونیک، زمینه را برای خرده فروشان به منظور جذب مشتریان آنلاین جدید فراهم می‌کند، ولی، عدم اعتماد مشتری به خرده فروشان ناشناخته مانعی مهم برای این کار است. نظریه‌ی سطح تفسیر، بیان می‌کند که این بی اعتمادی از نظر فاصله روانشناختی قابل درک است و کم کردن فاصله روان شناختی از طریق روش‌های وب سایتی ساده باید بر بی اعتمادی غلبه کند و باعث تشویق مشتریان برای خرید اولین بار گردد. تحقیقات ۱ و ۲ مرکز خرده فروشی دور دست و یا نبود فروشگاه فیزیکی را نشان داده‌اند که به طور کلی در ایجاد فاصله روان شناختی، بی اعتمادی و عدم تمایل برای خرید انلاین اهمیت زیادی دارند. تحقیقات ۲ و ۳ نیز حاکی از آن هستند که تصویر ساختمان تجاری در وب سایت یا نام و ظاهر فرد مالک (نزدیکی اجتماعی) را نشان داده و همه‌ی این موارد باعث بهبود اعتماد و قصد خرید با کاهش فاصله روان شناختی مرتبط با خرده فروشان دوردست واقعی یا مجازی می‌گردد(مطالعه ی اهمیت فاصله روان شناختی).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Feeling Close From Afar: The Role of Psychological Distance in Offsetting Distrust in Unfamiliar Online Retailers

Abstract

E-commerce offersretailersthe opportunity to attract new customers online; however, consumer distrust toward unfamiliar retailers can seriously impede these efforts. Construal Level Theory suggests that such distrust can be partially understood in terms of psychological distance, and that reducing psychological distance using simple website tactics should overcome distrust and encourage first-time purchases. Studies 1 and 2 show a physically distant retail store, or lack of a physical store altogether, contribute to psychological distance, distrust, and reluctance to purchase online. Studies 2 and 3 further show that website images of an office building (increased tangibility), or the owner’s name and appearance (social proximity), can improve trust and purchase intentions by specifically reducing the psychological distance otherwise associated with purely virtual or physically distant retailers
    دیدگاهتان را بنویسید