عنوان فارسی مقاله:اعتماد از راه دور: مطالعه ی اهمیت فاصله روان شناختی در جبران و کاهش بی اعتمادی در خرده فروشان آنلاین ناشناخته و ناشناس
چکیده
تجارت آنلاین یا الکترونیک، زمینه را برای خرده فروشان به منظور جذب مشتریان آنلاین جدید فراهم میکند، ولی، عدم اعتماد مشتری به خرده فروشان ناشناخته مانعی مهم برای این کار است. نظریهی سطح تفسیر، بیان میکند که این بی اعتمادی از نظر فاصله روانشناختی قابل درک است و کم کردن فاصله روان شناختی از طریق روشهای وب سایتی ساده باید بر بی اعتمادی غلبه کند و باعث تشویق مشتریان برای خرید اولین بار گردد. تحقیقات ۱ و ۲ مرکز خرده فروشی دور دست و یا نبود فروشگاه فیزیکی را نشان دادهاند که به طور کلی در ایجاد فاصله روان شناختی، بی اعتمادی و عدم تمایل برای خرید انلاین اهمیت زیادی دارند. تحقیقات ۲ و ۳ نیز حاکی از آن هستند که تصویر ساختمان تجاری در وب سایت یا نام و ظاهر فرد مالک (نزدیکی اجتماعی) را نشان داده و همهی این موارد باعث بهبود اعتماد و قصد خرید با کاهش فاصله روان شناختی مرتبط با خرده فروشان دوردست واقعی یا مجازی میگردد(مطالعه ی اهمیت فاصله روان شناختی).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.