تأثیر مفهوم TQM در ارزیابی عملکرد کارکنان: مطالعه ی موردی روی کارمندان بانک فیصل اسلامی سودان

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 15

تعداد کلمات : 2000

مجله : the international journal of business & management

انتشار : 2018

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
13 ژانویه 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1480 بازدید
19,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:تأثیر مفهوم TQM در ارزیابی عملکرد کارکنان: مطالعه ی موردی روی کارمندان بانک فیصل اسلامی سودان

 چکیده  

فرایند ارزیابی عملکرد کارکنان برای دستیابی به اهداف سازمان ضروری است و این که تغییرات در محیط کار بر عملکرد کارکنان تأثیر می‌گذارد و سپس اهداف سازمان را محقق می‌کند، بنابراین سازمان‌ها در این زمینه با مشکلات زیادی روبرو هستند، به ویژه هنگامی که روند ارزیابی عملکرد کارکنان از طریق مفهوم کنترل از راه دور به جای کنترل پیشگیرانه در نظر گرفته شود. TQM. فرآیند ارزیابی عملکرد کارکنان برای دستیابی به اهداف سازمان ضروری است، و اینکه تغییرات در محیط کار بر عملکرد کارکنان تأثیر می‌گذارد و سپس اهداف سازمان را تحقق می‌بخشد، بنابراین سازمانها در این زمینه، به ویژه هنگامی که روند ارزیابی عملکرد کارکنان از طریق مفهوم کنترل از راه دور به جای کنترل پیشگیرانه مانند با مشکلات زیادی روبرو هستند. مطالعه نشان داد که بین کاربرد مفاهیم TQM در ارزیابی عملکرد کارکنان و دستیابی به نتایج بهتر از ارزیابی عملکرد کارکنان به روش سنتی رابطه وجود دارد(مفهوم TQM در ارزیابی عملکرد کارکنان).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Impact of TQM Concept Application on Evaluating the Performance of Employees: Applying to Employees of Faisal Islamic Bank of Sudan

Abstract

 The process of assessing the performance of employees is necessary to achieve the objectives of the organization, and that changes in the work environment affect the performance of employees and then achieve the objectives of the organization, so organizations face many problems in this context, especially when the process of evaluating the performance of employees through the concept of remote control Rather than preventive control as in TQM. The process of assessing the performance of employees is necessary to achieve the objectives of the organization, and that changes in the work environment affect the performance of employees and then achieve the objectives of the organization, so organizations face many problems in this context, especially when the process of evaluating the performance of employees through the concept of remote control Rather than preventive control as in TQM. It was established through the study that there is a relationship between the application of the concepts of TQM in evaluating the performance of employees and achieving better results than evaluating the performance of employees in the traditional way.

    دیدگاهتان را بنویسید