طراحی شبکه خدمات برنامه ریزی شده با ملاحظات مدیریت درآمد

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 38

تعداد کلمات : 14000

مجله : European Journal of Operational Research

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
13 ژانویه 2022
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1189 بازدید
32,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:طراحی شبکه خدمات برنامه ریزی شده با ملاحظات مدیریت درآمد و یک مثال از حمل و نقل شناور چند ایستگاهی

 چکیده

 هدف این مقاله بررسی ادغام ملاحظات مدیریت درآمد در مدل‌های طراحی شبکه خدماتی است که برنامه‌ریزی تاکتیکی حامل‌های حمل‌ونقل کالا مبتنی بر تجمیع را هدف قرار می‌دهد. استراتژی‌ها و مکانیسم‌های مدیریت درآمد به طور گسترده در حمل و نقل مسافر استفاده می‌شود. اگرچه به عنوان یک ویژگی مطلوب برای حمل و نقل بار شناخته شده است و علاقه به این صنعت در حال رشد است، مقاله‌های کمی به این موضوع پرداخته‌اند. علاوه بر این، تقریباً هیچ یک از آن‌ها موضوع چالش برانگیز تعاملات بین برنامه‌ریزی خدمات و عملیات شرکت مخابراتی، از یک سو، و استراتژی مدیریت درآمدی که می‌تواند اجرا کند، از سوی دیگر را هدف قرار نمی‌دهد. ما یک مدل طراحی شبکه سرویس برنامه‌ریزی‌شده جدید با مدل مدیریت منابع و درآمد پیشنهاد می‌کنیم، که خدمات و برنامه‌ریزی را انتخاب می‌کند تا در فصل آینده به طور مکرر عملیاتی شوند، منابع اصلی پشتیبانی‌کننده از خدمات انتخاب‌شده را تخصیص و مسیریابی می‌کند، و جریان‌های تقاضا را بین آنها مسیریابی می‌کند. – مبدأ و مقصد. هدف این مدل به حداکثر رساندن درآمد خالص مورد انتظار شرکت حامل زمانی است که چندین دسته مشتری، با الزامات خدمات خاص، و همچنین چندین کلاس عملیاتی تعرفه در نظر گرفته شوند. علاقه ما فراتر از چالش‌های مدل‌سازی ایجاد شده توسط تنظیم مسئله، به بررسی تأثیرات این رویکرد جدید بر انواع تصمیم‌گیری و ساختار راه‌حل‌های شبکه خدمات به‌دست‌آمده است. نتایج آزمایش‌های گسترده، از نظر توزیع تقاضا، توپولوژی شبکه، کلاس کرایه و کیفیت خدمات، اثباتی بر مفهوم چارچوب مدل‌سازی پیشنهادی و قابلیت آن برای تحلیل‌های روشنگر ارائه می‌دهد. آزمایش با استفاده از یک نرم افزار خارج از قفسه برای حل فرمول برنامه ریزی خطی عدد صحیح مختلط مربوطه برای نمونه‌های ترابری  شناور چند ایستگاهی با ابعاد واقعی انجام شد.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Scheduled service network design with revenue management considerations and an intermodal barge transportation illustration

Abstract

 The objective of the paper is to study the integration of revenue management considerations into service network design models targeting the tactical planning of intermodal consolidation-based freight transportation carriers. Revenue management strategies and mechanisms are broadly used within passenger transportation. Although identified as a desirable feature for freight transportation, interest growing within the industry, few contributions have addressed the topic. Moreover, almost none of those target the challenging issue of the interactions between the planning of the carrier’s services and operations, on the one hand, and the revenue-management strategy it could implement, on the other hand. We propose a new scheduled service network design model with resource and revenue management model, which selects the services and schedule to be repeatedly operated over the next season, allocates and routes the main resources supporting the selected services, and routes the demand flows between their respective origins and destinations. The objective of the model is the maximization of the expected net revenue of the carrier when several customer categories, with specific service requirements, as well as several tariff and operation classes are considered. Our interest goes beyond the modeling challenges raised by the problem setting, to exploring the impacts of this new approach on the decision types and on the structure of the service network solutions obtained. The results of extensive experiments, in terms of demand distribution, network topology, fare class and quality-of-service, provide a proof of concept of the proposed modeling framework and its capability for insightful analyses.Experimentation was conducted using an off-the-shelf software to solve the corresponding mixed-integer linear programming formulation for realistically dimensioned barge intermodal transportation instances.