رابطه سرمایه اجتماعی، گرایش کارآفرینانه، منابع سازمانی و عملکرد کارآفرینی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 21

تعداد کلمات : 5500

مجله : Contemporary Management Research

انتشار : 2007

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
11 آوریل 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1161 بازدید
25,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:رابطه سرمایه اجتماعی، گرایش کارآفرینانه، منابع سازمانی و عملکرد کارآفرینی برای کسب و کارهای جدید

چکیده

 این مطالعه به بررسی تجربی رابطه بین سرمایه اجتماعی، گرایش کارافرینانه، منابع سازمانی و عملکرد کارآفرینی برای مشاغل جدید می‌پردازد. داده‌ها با استفاده از پرسشنامه پستی برای مشاغل جدید در تایوان جمع آوری شد و در مجموع یکصد و چهار مشاهده واجد شرایط جمع آوری شد. نتایج به دست آمده در این تحقیق نشان می‌دهد که بین سرمایه اجتماعی، گرایش کارآفرینی و منابع سازمانی رابطه معناداری وجود دارد. علاوه بر این، تأثیر سرمایه اجتماعی، گرایش کارآفرینی و منابع سازمانی بر عملکرد کارآفرینی قابل توجه است. یافته‌ها نشان می‌دهد که سرمایه گذاری‌های جدید می‌توانند سرعت انتشار اطلاعات را افزایش دهند و به دنبال فرصت‌های فن آوری جدید، محصول جدید، بازارهای ویژه و منابع مالی از طریق گسترش شبکه‌های تجارت خارجی و حفظ اعتماد و وابستگی متقابل بین شرکای شبکه. بینش‌های مهم به پزشکان و محققان جدید سرمایه گذاری نیز ارائه می‌شود.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: The Relationship among Social Capital, Entrepreneurial Orientation, Organizational Resources and Entrepreneurial Performance for New Ventures

Abstract

 This research examines empirically the relationship among social capital, entrepreneurial orientation, organizational resource, and entrepreneurial performance for new ventures. Data was collected by means of mailing questionnaire to new ventures in Taiwan, and a total of one hundred and four qualified observations were collected. The results obtained in this research indicate that there are significant relationships among social capital, entrepreneurial orientation, and organizational resources. Additionally, the influence of social capital, entrepreneurial orientation, and organizational resources on entrepreneurial performance is significant.The findings suggest that new ventures can speed up information diffusion and look for the opportunities of new technology, new product, niche market, and financial resources through expanding external business networks and maintaining trust and interdependence between network partners. Important insights to new venture practitioners and researchers are also offered.