واقعیت افزوده به عنوان منبع آموزشی برای آموزش ریاضیات

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 30

تعداد کلمات : 9000

مجله : applied sciences

انتشار : 2020

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
18 مارس 2022
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1199 بازدید
33,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:واقعیت افزوده به عنوان منبع آموزشی برای آموزش ریاضیات

 چکیده

  این مقاله نمونه ای از نحوه استفاده از فناوری های جدید برای تولید منابع آموزشی نوآورانه است که فرآیند آموزش و یادگیری ریاضیات را آسان می کند. این مقاله بر روی فناوری واقعیت افزوده با هدف دستیابی به ایجاد منابع آموزشی مرتبط با چند وجهی تدریس شده در دوره آموزش متوسطه اجباری در اسپانیا متمرکز شده است. ابتدا اساس این فناوری را معرفی می کنیم و چارچوب نظری را ارائه می کنیم که در آن یک تحلیل جامع انجام می دهیم که استفاده از آن را با اهداف آموزشی توجیه می کند. در مرحله دوم، نحوه ساخت چند وجهی در واقعیت افزوده را با استفاده از بازی Unity و کیت توسعه نرم افزار   SDK  توضیح می دهیم که امکان استفاده از واقعیت افزوده را فراهم می کند. با استفاده از هر دو ابزار، یک برنامه واقعیت افزوده و چند یادداشت واقعیت افزوده را با هدف کمک به فرآیند تجسم و درک هندسه سه بعدی مربوط به چند وجهی ایجاد می کنیم. در نهایت، ما با استفاده از منابع ایجاد شده با فناوری واقعیت افزوده، یک پیشنهاد خلاقانه و آموزشی برای آموزش چند وجهی در دوره سوم آموزش متوسطه اجباری در اسپانیا طراحی می کنیم(منبع آموزشی برای آموزش ریاضیات).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Augmented Reality as a Didactic Resource for Teaching Mathematics

Abstract

 This paper is an example of how to use new technologies to produce didactic innovative resources that ease the teaching and learning process of mathematics. This paper is focused on augmented reality technology with the aim of achieving the creation of didactic resources related to the polyhedra taught in a course of compulsory secondary education in Spain. First, we introduce the basis of this technology and present the theoretical framework in which we make an exhaustive analysis that justifies its usage with educative purposes. Secondly, we explain how to build the polyhedra in augmented reality using the Unity game engine and the Vuforia software development kit (SDK), which enables the use of augmented reality. Using both tools, we create an augmented reality application and some augmented reality notes with the purpose of helping in the process of visualization and comprehension of the three-dimensional geometry related to polyhedra. Finally, we design an innovative, didactic proposal for teaching the polyhedra in the third course of compulsory Secondary Education in Spain, using the resources created with the augmented reality technology.