استفاده از مذاکره و گفتمان به عنوان یک مهارت و دانش مدیریتی ضروری

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 99

تعداد کلمات : 35000

مجله : Journal of Managerial Psychology

انتشار : 2015

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
1 ژانویه 2022
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1109 بازدید
99,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:استفاده از مذاکره و گفتمان به عنوان یک مهارت و دانش مدیریتی ضروری

 چکیده

انسان همواره با مشتریان، تأمین کنندگان، اتحادیه‌های تجاری، اعضای خانواده و دوستان در حال گفتمان و مذاکره است. به طور اخص، مذاکره و گفتمان در تجارت و کسب و کار مستلزم مدیریت می‌باشد. فرآیند مذاکره شامل ۸ مرحله می‌باشد: آماده شدن، بحث و گفتمان، ارسال سیگنال، ارائه پیشنهاد، ارائه بسته پیشنهادی، داد وستد، پایان مذاکره و توافق. در طی فرآیند پیشنهاد، طرفین باید تعیین کنند که هدفشان چیست، به دنبال چه هدفی هستند و قصد دارند کدام هدف حاصل شود. فرآیند مثبت و مفید مذاکره، اهمیت مشاوره، نحوه حل تنگناها و مخالفت‌ها، مصالحه میان فرهنگی و هنر انطباق و مذاکره بررسی می‌شود. تقویت تیم در فرآیند مذاکره مستلزم بررسی موشکافانه است. همواره در گفتمان اختلاف نظر وجود دارد ولی باید کارهایی برای تضمین رابطه بهتر بین طرفین انجام شود(مهارت و دانش مدیریتی ضروری).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Negotiation an essential management skill

Abstract

 We are negotiating all the time: with customers, suppliers, trade unions, our family — indeed, all with whom we come into contact. In business, in particular, negotiation needs management. There are said to be eight stages in negotiation: prepare, argue, signal, propose, present the package, bargain, close and agree. At the proposal stage one must be clear about what one must achieve, what one intends to achieve, and what one would like to achieve. The approach to constructive and competitive negotiation, the role of consultation, how to cope with deadlock and conflict, cross cultural negotiation, and the art of compromise are reviewed. The development and use of teams in negotiation is also an important factor, needing careful assessment. Negotiation will nearly always involve conflict, but steps must be taken to ensure that the participants remain on friendly terms.