عنوان فارسی مقاله:موسیقی و مصرف کنندگان
چکیده
موسیقی از بسیاری جهات، با زندگی مصرف کنندگان سرو کار دارد (کالاریس و کنت ۱۹۹۳، رنتفرو و گاسلینگ ۲۰۰۳). موسیقی به طور متداول توسط فروشندهها به عنوان سلاحی برای تأثیر گذاری استفاده میشود (کلاریس و کاکس ۱۹۸۹). موسیقی به عنوان یکی از ویژگیهای متداول تبلیغات تلویزیون، رادیو و اینترنت و ویژگی فراگیر محیطهای خرده فروشی میباشد که مصرف کنندهها در زمان توجه به رسانهها، فروشگاهها، انتظار برای خدمات، پرواز، تلفن و در بسیاری از شرایط دیگر، با آن روبرو میشوند (بالیر و کلاریس ۱۹۹۳). موسیقی همچنین یک کالای مصرفی است (لاکر و میزریک ۱۹۹۴) که به طور مستقیم در فرم سی دی، کنسرت، فایل MP3، رادیوهای ماهوارهای و یا به طور غیر مستقیم به عنوان ویژگی محصولات دیگر (فیلم، بازیهای ویدئویی، رویدادهای ورزشی، مراسمها، خدمات مذهبی) مصرف میشود.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.