موسیقی و مصرف کنندگان

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 31

تعداد کلمات : 9500

مجله : Music

انتشار : 2020

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
21 دسامبر 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1537 بازدید
29,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:موسیقی و مصرف کنندگان

 چکیده  

 موسیقی از بسیاری جهات، با زندگی مصرف کنندگان سرو کار دارد (کالاریس و کنت ۱۹۹۳، رنتفرو و گاسلینگ ۲۰۰۳). موسیقی به طور متداول توسط فروشنده‌ها به عنوان سلاحی برای تأثیر گذاری استفاده می‌شود (کلاریس و کاکس ۱۹۸۹). موسیقی به عنوان یکی از ویژگی‌های متداول تبلیغات تلویزیون، رادیو و اینترنت و ویژگی فراگیر محیط‌های خرده فروشی می‌باشد که مصرف کننده‌ها در زمان توجه به رسانه‌ها، فروشگاه‌ها، انتظار برای خدمات، پرواز، تلفن و در بسیاری از شرایط دیگر، با آن روبرو می‌شوند (بالیر و کلاریس ۱۹۹۳). موسیقی همچنین یک کالای مصرفی است (لاکر و میزریک ۱۹۹۴) که به طور مستقیم در فرم سی دی، کنسرت، فایل MP3، رادیوهای ماهواره‌ای و یا به طور غیر مستقیم به عنوان ویژگی محصولات دیگر (فیلم، بازی‌های ویدئویی، رویدادهای ورزشی، مراسم‌ها، خدمات مذهبی) مصرف می‌شود.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Music and Consumers

Abstract

 Music touches the lives of consumers at many junctures (Kellaris & Kent, 1993; Rentfrow & Gosling, 2003). It is frequently used by sellers as a weapon of influence (Kellaris & Cox, 1989). A common feature of radio, television, and Internet advertisements, and a ubiquitous feature of retail environments, music is encountered by consumers as they attend to media, shop, wait for service, board flights, are placed on hold on the telephone, and in many other contexts (Blair & Kellaris, 1993). Music is also an object of consumption itself (Lacher & Mizerski, 1994), consumed both directly in the form of CDs, concerts, MP3 files, satellite radio, etc., and indirectly as a feature of other products (films, video games, sporting events, ceremonial occasions, religious services, etc).
    دیدگاهتان را بنویسید