تأثیر میانجیگری سیاست دولتی زنجیره ارزش بیکسا

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 22

تعداد کلمات : 7400

مجله : THE INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS & MANAGEMENT

انتشار : 2019

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
2 اکتبر 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1208 بازدید
28,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:تأثیر میانجیگری سیاست دولتی زنجیره ارزش بیکسا اولرانابر رابطه استراتژی محصول و عملکرد فروش

 چکیده

هدف اصلی این مطالعه ارزیابی تأثیر میانجیگری سیاست‌های دولتی زنجیره ارزش بیکسا اولرانابر رابطه بین استراتژی محصول و عملکرد فروش بود. این مطالعه بر اساس نظریه‌های زیر استوار است؛ نظریه مبتنی بر منابع، نظریه شایستگی و نظریه کانال توزیع. این مطالعه از روشهای ترکیبی طراحی توصیفی و اکتشافی استفاده کرد. جمعیت هدف مطالعه ۲،۴۱۹ کشاورزان بیکسا بود که توسط وزارت کشاورزی در شهرستان کوال ثبت شده بودند. حجم نمونه ۱۰۶ کشاورز با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ساده ترسیم شد. در این مطالعه از پرسشنامه ساختار یافته برای جمع آوری داده‌های مورد نیاز از پاسخ دهندگان استفاده شده است. در این پژوهش از آمار توصیفی مانند میانگین، انحراف معیار و درصد و آمار استنباطی با استفاده از تحلیل رگرسیون استفاده شده است. این مطالعه نشان داد که استراتژی محصول بر عملکرد فروش کشاورزان مقیاس کوچک بیکسا اولرانادر شهرستان کوال، کنیا تأثیر می‌گذارد. تعامل اثر تعدیل کننده سیاست دولت بر زنجیره ارزش بیکسا اولرانارابطه بین استراتژی محصول و عملکرد فروش کشاورزان مقیاس کوچک بیکسا اولرانارا تغییر نداد. یافته‌های این مطالعه برای  تحقیقات بازاریابی و وزارتخانه‌های صنعت، تجارت و تعاون و کشاورزی در زمینه تدوین سیاست برای بازاریابی محلی و بین المللی محصولات بیکسا اولرانااهمیت خواهد داشت. این مطالعه توصیه می‌کند که دولت کنیا یک چارچوب سیاست را در حال حاضر که بیکسا اولرانایک محصول برنامه ریزی شده است تنظیم کرده و تولید، فرآوری و بازاریابی آن را تنظیم و ارتقا دهد. مقیاس کوچک کشاورزان و بازاریابان بیکسا اولرانااز این مطالعه آگاهی دارند که برای طراحی و اجرای استراتژی‌های بازاریابی مؤثر برای افزایش عملکرد فروش مفید است(میانجیگری سیاست دولتی زنجیره ارزش بیکسا).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: The Mediating Influence of Bixa Ollerana Value Chain Government Policy on the Relationship between Product Strategy and sales performance

Abstract

 The main aim of this study was to assess the Mediating Influence of Bixa Ollerana Value Chain Government Policy on the Relationship between Product Strategy and sales performance. The study is based on the following theories; ResourceBased Theory, Competency Theory, and Distribution Channel Theory. The study adopted descriptive and exploratory research design mixed method approaches. The target population of the study was 2,419 Bixa farmers registered by the Ministry of Agriculture in Kwale County. A sample size of 106 farmers was drawn using simple random sampling technique. The study used structured questionnaire to collect the required data from the respondents. The study used descriptive statistics such as means, standard deviation and percentages and inferential statistics using Regression Analysis. The study established that product strategy influenced the sales performance of small scale Bixa Ollerana farmers in Kwale County, Kenya. The interaction of the moderating effect of Government policy on Bixa Ollerana value chain did not change the relationship between product strategy and sales performance of small scale Bixa Ollerana farmers. The findings from the study will be of importance to practice, marketing scholarship and Ministries of Industry, Trade and Cooperatives and Agriculture on Policy formulation for local and international marketing of Bixa Ollerana products. The study recommends that the Government of Kenya puts in place a policy framework now that Bixa Ollerana is a scheduled crop, to regulate and promote its production, processing and marketing. Small scale Bixa Ollerana farmers and marketers have knowledge from this study which is useful for the design and implementation of effective marketing strategies to increase sales performance.