تأثیر نفوذ بازار بر عملکرد شرکتهای تولید قند در منطقه غربی کنیا

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 29

تعداد کلمات : 7700

مجله : the international journal of business & management

انتشار : 2018

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
23 نوامبر 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1455 بازدید
29,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:تأثیر نفوذ بازار بر عملکرد شرکتهای تولید قند در منطقه غربی کنیا

 چکیده  

الگوی موفقیت استراتژیک انسف (Ansoff) و اصول استفاده از آن برای صنایع مختلف احتمال موفقیت استراتژیک شرکت و عملکرد برجسته شرکت را افزایش می‌دهد. هدف کلی این مطالعه تعیین تأثیر استراتژیهای آنسوف بر عملکرد صنعت قند در منطقه غربی کنیا بود. اهداف خاص این مطالعه تعیین تأثیر نفوذ در بازار، توسعه محصول، توسعه بازار، تنوع در عملکرد صنعت قند بود. این مطالعه از یک طرح تحقیق پیمایشی مقطعی استفاده کرده است. جامعه هدف این مطالعه تحقیقاتی ۴۰ مدیر شاغل در ۱۲ کارخانه نیشکر و ۲۸ کشاورز تأسیس شده در جوامع پرورش دهنده در منطقه غرب کنیا بودند. از پرسشنامه‌ها به عنوان ابزار اصلی جمع آوری اطلاعات استفاده شد و آزمون پایایی آن با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ انجام شد(نفوذ بازار برعملکرد شرکتهای تولید قند). محقق در تجزیه و تحلیل و ارائه داده‌ها از آمار توصیفی و تحلیل رگرسیون استفاده کرده است. این مطالعه نشان داد که استراتژی نفوذ در بازار یک پیش بینی آماری معنی دار است زیرا ۲۲٪ از تغییرات عملکرد صنعت قند در غرب کنیا را توضیح می‌دهد (۰٫۴۶۹ R =، ۰٫۲۲ R2، ۰٫۰۰۴ = P). این مطالعه به ادبیات موجود مربوط به استراتژی‌های آنسوف و تأثیر آن بر عملکرد صنعت کمک می‌کند. نتایج با مطالعات دیگری که اثبات کرده است استفاده از استراتژی‌های انسف، که شامل نفوذ در بازار، توسعه بازار، توسعه محصول و متنوع سازی است، تأثیر مثبتی بر عملکرد صنعت دارد. بنابراین، این مطالعه توصیه می‌کند که صنایع قند و جوامع خارج از تولید، استراتژی‌های انسف را برای افزایش عملکرد صنعت به طور مؤثر اتخاذ و اجرا کنند. این یافته‌ها همچنین به دولت کنیا توصیه می‌کند تا سیاست‌ها و مقررات مناسبی را تدوین کرده و آنها را برای اطمینان از رقابت سالم در صنایع آسیاب قند اعمال کند. تحقیقات بیشتر برای انجام یک مقایسه تطبیقی ​​برای پوشش سایر عوامل و کاربرد نفوذ بازار بر عملکرد در سایر صنایعی مانند چای و قهوه ضروری است(نفوذ بازار برعملکرد شرکتهای تولید قند).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Effect of Market Penetration on Sugar Firms’ Performance in Western Region of Kenya

Abstract

 Ansoff’s strategic success paradigm and principles for use by various industries have proven empirically to increase the firm’s probability of strategic success and outstanding firm performance. The general objective of this study was to determine the effect of Ansoff’s strategies on industry performance of sugar milling industry in the western region of Kenya. The specific objectives of the study were to determine the effect of market penetration, product development, market development, diversification on the performance of the sugar industry. The study adopted a cross-sectional survey research design. The target population for this research study was 40 managers working in the 12 sugar cane milling factories and the 28 established farmers out grower societies within the western region of Kenya. Questionnaires were used as the main data collection tool, and its reliability test was done using the Cronbach alpha coefficient. The researcher used descriptive statistics and regression analysis in data analysis and presentation. The study established that market penetration strategy is a statistically significant predictor for it explains 22% of the variation in the performance of sugar industry performance in western Kenya (R= 0.469, R2 = 0.22, p = 0.004). This study contributes to the existing literature dealing with Ansoff’s strategies and its effect on industry performance. The results are in agreement with other studies that the use of Ansoff’s strategies, which include market penetration, market development, product development, and diversification, has proven impact positively on the industry performance. The study, therefore, recommends that sugar milling industries and out-growers societies should adopt and implement Ansoff’s strategies effectively to increase industry performance. The findings also recommend the government of Kenya to develop appropriate policies and regulations and enforce them to ensure healthy competition among the sugar milling industries. Further research is necessary to undertake a comparative study to capture other factors and the applicability of market penetration on performance in other milling industries, such as tea and coffee.
    دیدگاهتان را بنویسید