بررسی نقش علم فلسفه در اجرا و انجام پژوهش های آموزشی

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 23

تعداد کلمات : 6400

مجله : Journal of International and Comparative Education

انتشار : 2012

ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : ب نازنین 12

تاریخ انتشار
31 می 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1415 بازدید
26,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:بررسی نقش علم فلسفه در   اجرا و انجام پژوهش های آموزشی

 چکیده

 مسائل آموزشی، خواه از نظر سیاسی یا خواه از نظر کاربردی و در پژوهش‌های آموزشی، مفروضاتی را دارند که دارای ماهیت، ارزش، نظریه‌ی دانش، فلسفه‌ی ذهن، فلسفه‌ی اجتماعی و غیره، فلسفی هستند. مطالعه‌ی حاضر این مورد را به وسیله‌ی تعداد زیادی از نمونه‌های تحقیق آموزشی اثبات کرده و بیان می‌کند که چگونه، در غیاب سؤالات فلسفی، هوش و تفکر تحت تأثیر استفاده‌ی نامناسب از زبان افسون می‌شود و باعث نقض و بی اعتباری مطالعات آموزشی می‌شود.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

TITLE:IMPORTANCE OF PHILOSOPHY IN THE CONDUCT OF EDUCATIONAL RESEARCH

Abstract

Educational questions, whether in policy or in practice and thus in educational research, make assumptions which are philosophical in nature ' in values, theory of knowledge, philosophy of mind, social philosophy and so on. The paper illustrates this through several examples of educational research, showing how, in the absence of philosophical questioning, the intelligence is often bewitched by the misuse of language, thereby invalidating soGcalled educational research.
    دیدگاهتان را بنویسید