ظرفیت و قابلیت نوآوری در بنگاه های کوچک و متوسط(SME): مرور سیستماتیک

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 21

تعداد کلمات : 9500

مجله : Journal of Innovation & Knowledge

انتشار : 2020

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
12 مارس 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1251 بازدید
29,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:ظرفیت و قابلیت نوآوری در بنگاه های کوچک و متوسط(SME): مرور سیستماتیک

چکیده

 هدف از این مطالعه بررسی نقش سرمایه اجتماعی و ایجاد دانش مشارکتی در دستیابی به فعالیت تجارت الکترونیکی در پاسخگویی به بحران COVID-19 است. از یک نظرسنجی آنلاین برای جمع آوری داده‌ها از صنایعی که مجبور به ادامه کار در طول بحران بودند، مانند بخش‌های دارویی و مواد ضد عفونی کننده استفاده شد. نمونه شامل ۱۹۸ مدیر بود. یافته‌ها نشان می‌دهد که سرمایه اجتماعی و ایجاد دانش مشارکتی نقش مهمی در دستیابی به کنش تجاری الکترونیکی در پاسخگویی به بیماری همه گیر دارد. نتایج همچنین تأثیر مثبت ایجاد دانش مشارکتی و پیشگویی تجارت الکترونیکی بر چابکی سازمانی در زمان بحران را نشان می‌دهد. مطالعه حاضر افق‌های گسترده‌ای را برای کشف مضامین در حال ظهور در مطالعات فن آوری اطلاعات، از جمله نقش ایجاد دانش مشترک و فعال بودن تجارت الکترونیکی و تأثیر آنها بر چابکی سازمانی در پاسخ به موارد همه گیر جهانی، باز می‌کند. درک تأثیر محوری سرمایه اجتماعی و ایجاد دانش مشارکتی بر فعالیتهای تجاری الکترونیکی، بینش ارزشمندی در زمینه مدیریت فشارهای همه گیرها برای مدیران فراهم می‌کند(نوآوری در بنگاه های کوچک).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: The impact of social capital and collaborative knowledge creation on e-business proactiveness and organizational agility in responding to the COVID-19 crisis

Abstract

 The purpose of this study is to explore the role of social capital and collaborative knowledge creation in achieving e-business proactiveness in responding to the COVID-19 crisis. An online survey was used to collect data from industries that had to continue working during the crisis, such as the pharmaceutical and cleaning materials sectors. The sample consisted of 198 managers. The findings show that social capital and collaborative knowledge creation have a significant role in achieving e-business proactiveness in responding to the pandemic. The results also show the positive impact of collaborative knowledge creation and e-business proactiveness on organizational agility during the crisis. The present study opens broad horizons for the exploration of emerging themes in information technology studies, including the role of collaborative knowledge creation and e-business proactiveness and their impact on organizational agility in responding to global pandemics. An understanding of the pivotal impact of social capital and collaborative knowledge creation on e-business proactiveness provides managers with valuable insights into managing the pressures of pandemics.