نوآوری مقرون به صرفه در بازار های توسعه یافته: مدل ارزیابی مبتنی بر معیار

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 19

تعداد کلمات : 9000

مجله : Journal of Innovation & Knowledge

انتشار : 2020

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
12 مارس 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1197 بازدید
29,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:نوآوری مقرون به صرفه در بازار های توسعه یافته: مدل ارزیابی مبتنی بر معیار

چکیده

 در این مقاله یک مدل ارزیابی مبتنی بر معیار برای درک بهتر نوآوری‌های صرفه جو و دلایل موفقیت یا عدم موفقیت آنها در بازارهای پیشرفته ایجاد شده است. سه معیار نوآوری صرفه جویی که توسط ویراچ ۲۰۱۸ معرفی شده است، پایه و اساس مدل ارزیابی است. به منظور تجزیه و تحلیل محصولات و خدمات ضمن در نظ گرفتن عوامل مرتبط با کاربر، ابعاد و ابزارهای خاصی با معیارهای تعیین شده توسط ویراچ ترکیب شدند، که منجر به مدل ارزیابی ارائه شده شد. علاوه بر این، این مطالعه نشان می‌دهد که نوآوری صرفه جو در بازارهای پیشرفته با نوآوری صرفه جو در بازارهای در حال توسعه، به ویژه در مورد قابلیت استفاده، کیفیت و اختلاف قیمت، متفاوت است. بنابراین، اصطلاح “نوآوری صرفه جویی درجه دو” برای نوآوری صرفه جو در بازارهای پیشرفته معرفی شده است. سه مطالعه موردی مختلف با مدل ارزیابی تطبیقی ​​تحلیل شده است. نتایج نشان می‌دهد که موفقیت و / یا عدم موفقیت در نوآوری‌های صرفه جویی، و همچنین تعریف خود نوآوری صرفه جو، بستگی زیادی به بازاری دارد که در آن راه اندازی شده است. این مقاله همچنین می تواندبرای متخصصان مهم باشد زیرا ابزارهایی مانند تجزیه و تحلیل ارزش را برای بهینه سازی استفاده از مدل ارزیابی ارائه می‌دهد و به طور کلی به تقویت دانش موجود در زمینه محصولات و خدمات صرفه جویی کمک می‌کند(نوآوری مقرون به صرفه در بازار).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Frugal innovation in developed markets – Adaption of a criteria-based evaluation model

Abstract

 This paper establishes a criteria-based evaluation model to better understand frugal innovations and the reasons they are either successful or unsuccessful in developed markets. The three criteria for frugal innovation introduced by Weyrauch (2018) form the basis for the evaluation model. In order to analyze products and services while also including user-related factors, certain dimensions and tools were combined with the criteria set defined by Weyrauch, which resulted in the presented evaluation model. Furthermore, this study acknowledges that frugal innovation in developed markets differs from frugal innovation in developing markets, especially concerning usability, quality, and price difference. Therefore, the term “second-degree frugal innovation” is introduced to refer to frugal innovation in developed markets. Three different case studies are analyzed with the adapted evaluation model. The results show that the success and/or failure of frugal innovations, as well as the definition of frugal innovation itself, is highly dependent on the market in which it is launched. This paper can also benefit practitioners as it provides tools such as value analysis to optimize the use of the evaluation model and it contributes to the existing knowledge in the area of frugal products and services in general.