عنوان فارسی مقاله:نوآوری مقرون به صرفه در بازار های توسعه یافته: مدل ارزیابی مبتنی بر معیار
چکیده
در این مقاله یک مدل ارزیابی مبتنی بر معیار برای درک بهتر نوآوریهای صرفه جو و دلایل موفقیت یا عدم موفقیت آنها در بازارهای پیشرفته ایجاد شده است. سه معیار نوآوری صرفه جویی که توسط ویراچ ۲۰۱۸ معرفی شده است، پایه و اساس مدل ارزیابی است. به منظور تجزیه و تحلیل محصولات و خدمات ضمن در نظ گرفتن عوامل مرتبط با کاربر، ابعاد و ابزارهای خاصی با معیارهای تعیین شده توسط ویراچ ترکیب شدند، که منجر به مدل ارزیابی ارائه شده شد. علاوه بر این، این مطالعه نشان میدهد که نوآوری صرفه جو در بازارهای پیشرفته با نوآوری صرفه جو در بازارهای در حال توسعه، به ویژه در مورد قابلیت استفاده، کیفیت و اختلاف قیمت، متفاوت است. بنابراین، اصطلاح “نوآوری صرفه جویی درجه دو” برای نوآوری صرفه جو در بازارهای پیشرفته معرفی شده است. سه مطالعه موردی مختلف با مدل ارزیابی تطبیقی تحلیل شده است. نتایج نشان میدهد که موفقیت و / یا عدم موفقیت در نوآوریهای صرفه جویی، و همچنین تعریف خود نوآوری صرفه جو، بستگی زیادی به بازاری دارد که در آن راه اندازی شده است. این مقاله همچنین می تواندبرای متخصصان مهم باشد زیرا ابزارهایی مانند تجزیه و تحلیل ارزش را برای بهینه سازی استفاده از مدل ارزیابی ارائه میدهد و به طور کلی به تقویت دانش موجود در زمینه محصولات و خدمات صرفه جویی کمک میکند(نوآوری مقرون به صرفه در بازار).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.