آمادگی برای خدمت سربازی: بررسی مقدماتی دیدگاه های نوجوانان اوتیستی و پرستاران

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 22

تعداد کلمات : 9600

مجله : Research in Autism Spectrum Disorders

انتشار : 2020

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
21 فوریه 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1064 بازدید
31,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:آمادگی برای خدمت سربازی: بررسی مقدماتی  دیدگاه های  نوجوانان اوتیستی و پرستاران

 چکیده

با افزایش سرعت جهانی تشخیص اختلال طیف اوتیسم (ASD) ، تعداد جوانان بزرگسال مبتلا به ASD که در برنامه های سرویس ملی (NS) به خدمت سربازی می روند نیز افزایش می یابد. با توجه به کمبود مطالعات فعلی در مورد چگونگی پشتیبانی برنامه های NS و تأمین آنها برای چنین افرادی ، و چگونگی حمایت و آماده سازی جوانان برای NS ، این مطالعه مقطعی مقدماتی با هدف: (الف) بررسی چشم اندازهای NS مردان جوان اوتیسم قبل از استخدام و (ب) بررسی نقشهای مورد انتظار خانواده ، مدارس و سازمانهای NS در حمایت از افراد مبتلا به ASD قبل و در طی NS است. شرکت کنندگان ۱۳ مرد در سنگاپور با ASD (سن ۱۵-۱۷ سال) و ۳۴ پرستار بودند. تجزیه و تحلیل موضوعی در پاسخ شرکت کنندگان به سوالات باز انجام شد. به طور کلی ، شرکت کنندگان مبتلا به اوتیسم احساس عدم آمادگی و عدم تمایل به خدمت به NS را داشتند. تجزیه و تحلیل موضوعی دو زیرشاخه اصلی را برای جوانان قبل از عضوگیری و پرستاران آنها مشخص کرد: یکی مربوط به فرصت های پیش بینی شده (در دو زیرشاخه توسعه شخصی و مشارکت ها / روابط اجتماعی سازماندهی شده است). و یکی با تمرکز بر چالش های پیش بینی شده احتمالی (سازمان یافته در چالش های مشترک مربوط به NS و ASD). شرکت کنندگان امیدوارند و انتظار دارند خانواده ها ، مدارس و سازمان های NS نقشی اساسی در حمایت از افراد اوتیسم در آماده سازی برای NS داشته باشند و چندین توصیه خاص برای ایجاد یک شبکه آمادگی و پشتیبانی متصل به یکدیگر ارائه دهند ، که سازمان های NS نقش اصلی را بازی می کنند. توصیه هایی برای بهبود چگونگی ارائه برنامه های NS در حمایت بهتر از افراد مبتلا به ASD ارایه می شود(نوجوانان اوتیستی و پرستاران).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Getting ready for national service: A preliminary investigation of the perspectives of young autistic pre-enlistees and their caregivers on national service

Abstract

 As global rates of diagnoses of autism spectrum disorder (ASD) rise, so too will the number of young adults with ASD who are conscripted into National Service (NS) programs. Given the current lack of studies investigating how NS programs can support and cater to such individuals, and how young people can be supported and prepared for NS, this preliminary cross-sectional mixed methods study aimed to: (a) examine the perspectives on NS of young autistic men prior to their enlistment; and (b) investigate the expected roles of family, schools and NS organisations in  supporting individuals with ASD before and during NS. Participants were 13 Singaporean male pre-enlistees with ASD (aged 15-17) and 34 caregivers. Thematic analyses were conducted on participant responses to open ended questions. Overall, autistic participants reported feeling both unprepared and reluctant to serve NS. The thematic analysis identified two main subthemes for both young pre-enlistees and their caregivers: one relating to anticipated opportunities (organized in two subthemes of personal development and social contributions/ relationships); and one focusing on possible anticipated challenges (organized into common NS and ASD-related challenges). Participants hope and expect family, schools and NS organisations to play a substantial role in supporting autistic individuals in preparation for NS and provided several specific recommendations to create an inter-connected network of preparation and support, with NS organisations playing a primary role. Recommendations to improve how NS programs can better support individuals with ASD are provided.