عنوان فارسی مقاله:نگرش معلمان نسبت به اختلال طیف اوتیسم: مروری سیستماتیک
چکیده
(۱) نگرش معلمان نسبت به گنجاندن دانش آموزان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم (ASD) در مدارس معمولی بر شیوه های آموزشی روزانه تأثیر می گذارد. بسته به اینکه آیا این نگرش ها مطلوب هستند یا نه، آموزش فراگیر می تواند به طور کامل یا جزئی حاصل شود. هدف این بررسی سیستماتیک تحلیل نگرش معلمان نسبت به ASD و تعیین متغیرهایی است که آنها را تعدیل می کند. (۲) ما یک بررسی سیستماتیک در پایگاههای دادههای WoS، Scopus و PsycINFO انجام دادیم و تعداد ۱۶ مطالعه موجود در این بررسی را به دست آوردیم. (۳) نتایج سطوح غیرقطعی را در نگرش معلمان نشان داد: برخی از معلمان نگرش مثبت، برخی خنثی و برخی منفی گزارش کردند. (۴) در میان متغیرهایی که احتمالاً نگرشها را تعدیل میکنند، دانش، تجربه، آموزش و جنسیت را یافتیم. تحقیقات و پیامدهای آینده برای معلمان پیش از خدمت و ضمن خدمت، مدیران مدارس و سیاست گذاران پیشنهاد شده است.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.