توسعه یک چارچوب ارزیابی نگرش نوآوری باز برای سازمان ها

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 41

تعداد کلمات : 13000

مجله : behavioral sciences

انتشار : 2022

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
23 آوریل 2022
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1283 بازدید
37,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:توسعه یک چارچوب ارزیابی نگرش نوآوری باز برای سازمان ها: تمرکز بر دیدگاه نقش نوآوری باز و محل فعالیت

 چکیده

  از منظر سازمانی، ارزیابی قابلیت نوآوری باز (OI) اهمیت فزاینده ای پیدا می کند. محققان پیشنهاد می‌کنند که نگرش سازمان نسبت به فعالیت‌های تعاملی OI در میان ذینفعان OI می‌تواند میزان توانایی آن را آشکار کند. هدف این مقاله تمرکز بر مقیاس‌های اندازه‌گیری نگرش OI سازمان و ایجاد چارچوبی مرتبط با دیدگاه‌های نقش و مکان‌های فعالیت OI است که در سطح سازمانی رخ می‌دهد. این تحقیق با ترکیب یک فرآیند قیاسی که ساختارهای نگرش OI سازمانی را با فرآیند توسعه چارچوب استقرایی شناسایی می‌کند، یک نشانه عملی و مبتنی بر نظریه از ارزیابی OI معرفی می‌کند. ابتدا، نویسندگان مروری بر ادبیات گسترده ای از اندازه گیری نگرش در مورد اجرای OI انجام دادند. سپس، آنها تجزیه و تحلیل داده‌های تجربی را با استفاده از یک نظرسنجی ارزیابی نگرش ساختاریافته در مقیاس بزرگ از افراد در شرکت‌های داخلی و چند ملیتی انجام دادند (۱۳۴ = n)، که منجر به توسعه مجموعه‌های پرسشنامه‌ای در مورد ارزیابی نگرش شد. این مطالعه به توسعه مقیاس ارزیابی نگرش OI سازمانی کمک می کند. علاوه بر این، بر اساس تجزیه و تحلیل داده های تجربی، چارچوب تحقیق پایایی و اعتبار مقیاس اندازه گیری نگرش OI سازمانی را نشان داد. به طور خاص، این مقیاس شامل پرسشنامه‌های اثبات‌شده‌ای است که نگرش‌های OI را با بازجویی از تأثیر، رفتار و شناخت بازیگران فردی در مورد فعالیت‌های OI سازمانشان ارزیابی می‌کند. سه دیدگاه نقش سازمان (انتقال، جذب، و واسطه گری) و دو محل فعالیت در اکوسیستم OI، شش بعد متمایز را ارائه می‌دهند که حوزه‌های تمرکز را برای جهت‌گیری استراتژیک OI ​​شرکت پیشنهاد می‌کنند(نگرش نوآوری باز برای سازمان ها).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Developing an Open Innovation Attitude Assessment Framework for Organizations: Focusing on Open Innovation Role Perspective and Locus of Activity

Abstract

 From an organizational perspective, open innovation (OI) capability assessments are becoming increasingly important. The authors propose that an organization’s attitude toward interactive OI activities among OI stakeholders can reveal its degree of capability. This paper aims to focus on an organization’s OI attitude measurement scales and develop a framework linked to the role perspectives and loci of OI activities occurring at the organizational level. This research will introduce a practical, theory-based indication of OI assessment by combining a deductive process that identifies organizational OI attitude constructs with an inductive framework development process. First, the authors conducted an extensive literature review of attitude measurement on the execution of OI. Then, they performed empirical data analysis using a large-scale structured attitude assessment survey from individuals in domestic and multi-national corporations (n = 134), which led to the development of questionnaire sets on attitude evaluation. This study contributes to developing an organizational OI attitude assessment scale. Furthermore, based on empirical data analysis, the research framework demonstrated the reliability and validity of the organizational OI attitude measurement scale. Specifically, the scale contains proven questionnaires assessing OI attitudes by interrogating individual actors’ impact, behavior, and cognition regarding their organization’s OI activities. The organization’s three role perspectives (transfer, absorption, and brokerage) and two loci of activities in the OI ecosystem provide six distinct dimensions, suggesting areas of focus for a firm’s strategic OI direction.