عنوان فارسی مقاله:بررسی اثرتعدیل کننده تصور زیست محیطی و نیت تبلیغات شفاهی و کلامی در صنعت مهمان نوازی و هتل داری سبز
چکیده
توجه زیادی به مطالعات در خصوص نیت و قصت تبلیغات شفاهی و کلامی مشتریان در زمینه هتل داری معطوف شده است. ولی در خصوص اثرات تصورات زیست محیطی بر قصد تبلیغات کلامی مشتریان و شیوه اثر گذاری متغیرهای رضایت زیست محیطی و اعتماد زیست محیطی، مطالعات کمی صورت گرفته است. این مطالعه با توجه به قالب محرک-موجود-واکنش (SOR)، ارتباط بین تصور زیست محیطی و قصد بازاریابی کلامی مشتریان در صنعت هتل داری و تأثیر رضایت و اعتماد را بررسی میکند. به دلیل دغدغه زیست محیطی زیاد نسل هزاره و نیز وجود منابع تبلیغات کلامی در خصوص محصولات و سرویسها، هدف این مطالعه، ارزیابی تأثیر نسل هزاره است. از روش پرسشنامهای جهت گرداوری اطلاعات سیصد و بیست و چهار شرکت کننده برای تست ارتباط استفاده گردید. طبق نتایج، تصور زیست محیطی از هتلها تاثیرات معنی داری روی رضایت و اعتماددارد و رضایت مصرف کننده تأثیر معنی دار روی اعتماد دارد. رضایت و اعتماد زیست محیطی ارتباط مثبتی با قصد و نیت سفارش هتلهای سازگار با محیط زیست دارد. علاوه براین، تأثیر معنیدار نسل جدید در میان کلیه مسیرهای بین متغیرهای مورد مطالعه در مدل مشخص گردید. طبق نتایج، زنان بیش از مردان مشتاق برای سفارش هتلهای سبز هستند. در نهایت روشهای تحقیق آینده پیشنهاد گردید.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.