نقش کیفیت خدمات در بهبود وفاداری مشتریان نسبت به شرکت‌های مخابراتی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 28

تعداد کلمات : 11600

مجله : economies

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
12 آوریل 2022
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1251 بازدید
38,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:نقش کیفیت خدمات در بهبود وفاداری مشتریان نسبت به شرکت‌های مخابراتی در مجارستان در طول همه‌گیری COVID-19

 چکیده

  بخش مخابرات یکی از بخش هایی است که به سرعت در حال رشد در جهان است. همه‌گیری COVID-19 وابستگی بیشتر مشتریان به مخابرات برای ادامه کار و تحصیل ایجاد کرده است. افزایش استفاده از اینترنت و خدمات مخابراتی در طول همه‌گیری COVID-19 خطرات و چالش‌های زیادی را برای شرکت‌های مخابراتی برای برآوردن نیازهای مصرف‌کنندگان به همراه داشته است. در این راستا، درک عوامل موثر بر وفاداری مشتریان نسبت به شرکت های مخابراتی در طول همه گیری COVID-19 بسیار مهم است. این مطالعه به منظور ارزیابی تأثیر کیفیت خدمات، ادراک نسبت به بسته‌های تبلیغاتی و لذت مشتری بر وفاداری مشتری نسبت به شرکت‌های مخابراتی در مجارستان انجام شده است. این مطالعه همچنین نقش میانجی لذت و ادراک مشتری نسبت به بسته‌های تبلیغاتی بین کیفیت خدمات و وفاداری مشتری را بررسی کرد. هدف دیگر این مطالعه مقایسه رفتار مشتریان مجارستانی و مشتریان خارجی ساکن در مجارستان نسبت به شرکت‌های مخابراتی در جریان همه‌گیری COVID-19 است. برای جمع آوری داده ها از روش نمونه گیری گلوله برفی خطی و پرسشنامه ای با ساختار مناسب استفاده شد. در مجموع، ۵۸۹ پاسخ تکمیل شده برای تجزیه و تحلیل مورد استفاده قرار گرفت که ۲۰۸ پاسخ از مشتریان مجارستانی و ۳۸۱ پاسخ از خارجی ها هستند. برای تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده از تحلیل رگرسیون با استفاده از بسته AMOS 22 استفاده شد. نتایج مطالعه ما نشان داد که کیفیت خدمات و ادراک نسبت به بسته‌های تبلیغاتی بر وفاداری مشتری در بین مشتریان مجارستانی و خارجی تأثیر مثبت می‌گذارد. از طرف دیگر، لذت مشتری به طور معنی داری بر وفاداری مشتری فقط در بین مشتریان خارجی تأثیر می گذارد. نتایج همچنین نقش میانجی بسته های تبلیغاتی و رضایت مشتری بین کیفیت خدمات و رضایت مشتری را ثابت کرد. این مطالعه اهمیت عملی معنی داری را برای مدیران شرکت های مخابراتی در مجارستان ارائه خواهد کرد(وفاداری مشتریان نسبت به شرکت‌های مخابراتی).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Role of Service Quality in Improving Customer Loyalty towards Telecom Companies in Hungary during the COVID-19 Pandemic

Abstract

  The telecommunication sector is one of the most rapidly growing sectors in the world. The COVID-19 pandemic has created an increased dependence of customers on telecommunications to continue their work and studies. The increased usage of internet and telecom services during the COVID-19 pandemic has brought many risks and challenges for the telecom companies to meet the requirements of the consumers. In this regard, it is crucial to understand the factors affecting customer loyalty towards telecom companies during the COVID-19 pandemic. This study is conducted to evaluate the effect of service quality, perception towards promotional packages, and customer delight on customer loyalty towards telecom companies in Hungary. The study also examined the mediating role of customer delight and perception towards promotional packages between service quality and customer loyalty. Another aim of the study is to compare the behavior of Hungarian customers and foreign customers living in Hungary towards telecom companies in the course of the COVID-19 pandemic. The study used a linear snowball sampling method and a well-structured questionnaire to collect the data. In total, 589 completed responses were used for analysis out, of which 208 responses are from Hungarian customers and 381 are from foreigners. To analyze the collected data, regression analysis was applied by using AMOS 22 package. The results of our study revealed that service quality and perception towards promotional packages positively influence customer loyalty among both Hungarian and foreign customers. On the other hand, customer delight significantly influences customer loyalty only among foreign customers. The results also proved the mediating role of promotional packages and customer delight between service quality and customer delight. This study will provide significant practical implications for managers of telecom companies in Hungary.