بررسی ارتباط بین پاداش مدیران خارجی و کیفیت سود

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 10

تعداد کلمات : 3000

مجله : THE INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS & MANAGEMENT

انتشار : 2019

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
29 آگوست 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1153 بازدید
25,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:بررسی ارتباط بین پاداش مدیران خارجی و کیفیت سود

 چکیده

هدف این مطالعه ارزیابی اثرات پاداش مدیران بیرونی بر کیفیت گزارش دهی مالی است. برخی تحقیقات در گذشته بر روی اعضای هیئت مدیره بیرونی، یافته‌های متعددی را در مورد اثر پاداش مدیران خارجی روی کیفیت سود ارائه کرده‌اند. طبق نتایج، همبستگی بین پاداش بر اساس حقوق صاحبان سهام با کیفیت سود رااثبات کرده است. در عین حال رابطه بین پاداش و کیفیت سود تحت تأثیر رهبری اعضای عهیات مدیره قرار دارد. طبق یافته‌ها، بهبود پاداش اعضای هیات مدیره بیرونی، بهترین عامل برای ارزیابی کارکنان هیات مدیره و تضمین کیفیت سود استکه طبق فرضیه قرارداد است. در پایان، نتایج نشان داد که تعداد زیادی از اعضا در هیات مدیره و مرکز حسابرسی باعث تشدید اثرات پاداش روی کیفیت درآمد می‌شود.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Effect of Business Regulatory Procedures on Growth of Youth Òwned Small Medium Enterprises in Kenya: A Case Study of Ruiru Sub County

Abstract

Studies in Kenya regarding registration and certification of SMEs demonstrate a complex and tedious process that require money and time. This study aims at assessing the influence of registration procedures on growth of youth owned SMEs in Ruiru Sub-County, Kiambu County in Kenya. A descriptive survey design was adopted for this study. This study targeted all the 571 SMEs run by Youths in Ruiru town and have benefited from the Youth Development Fund. A sample size of 235 respondents operating in Ruiru Sub-County market, Kiambu County, Kenya was selected. Questionnaires were administered to the youths who were sampled. Priori coding and descriptive statistics was utilized in analyzing the data collected. Analyzed data was then presented using appropriate frequency tables illustrating the registration factors that influence the growth of Small and Medium Enterprises in Kenya with a specific reference to SMES within Ruiru SubCounty market. From the study findings, the key steps that the SMEs were supposed to go through so as to begin operations in Ruiru Sub-County are business permit from the local authority, business name registration, PIN from Kenya Revenue Authority and stamp duty registration. The cost of the registration procedures is very high and highly complex while the process of obtaining approvals for doing business is very challenging in Ruiru Sub-County. From the study findings it can be concluded that registration procedures influence the growth of youth owned SMEs in Ruiru SubCounty.