عنوان فارسی مقاله:چارچوب مفهومی برای شناسایی ابعاد کلیدی برندینگ کارکنان: مطالعهی مربوط به صنعت مهمان نوازی (هتل داری)
چکیده
این تحقیق، با ایجاد یک چارچوب مفهومی برای شناسایی ابعاد کلیدی برندینگ کارکنان در زمینهی صنعت هتل داری و مهمان نوازی هند که در مطالعات پیشین نادیده گرفته شده است، به غنی شدن منابع و مطالعات کمک میکند. یک رویکرد مبتنی بر نظر سنجی در نمونهی شامل ۴۲۱ کارمند ارتباط با مشتری در ده هتل زنجیرهای لوکس، در پنج مقصد گردشگری شمال هند، استفاده شده است. هدف اصلی این مطالعه، سنجش دیدگاههای کارکنان در خصوص تلاشهای مدیریت برند داخلی و خارجی توسط هتلهای زنجیرهای لوکس میباشد. بنابراین، مدل مفهومی از طریق تحلیل عاملی تاییدی با استفاده از تحلیل ساختار همزمان (AMOS 20) طراحی و تست شد. پس از مرور منابع و انجام تحقیقات تجربی، این مطالعه، برندینگ کارکنان را به صورت سازهی انعکاسی مرتبه اول پنج بعدی یعنی مدیریت منابع انسانی ادراک شدهی برند محور، ارتباطات برند داخلی ادراک شده، رهبری تحول گرایانه ی اختصاصی برند ادراک شده، پشتیبانی برند محور ادراک شده و اعتبار برند خارجی ادراک شده اعتبارسنجی میکند. در نهایت، بحث، اهمیت تحقیق، محدودیت و دستور العمل های آینده ارائه میشود.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.