تأثیرات عوامل فرهنگی اجتماعی و اقتصادی بر کارآفرینی اجتماعی و توسعه پایدار

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 19

تعداد کلمات : 5000

مجله : Journal of Innovation & Knowledge

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
13 آوریل 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1202 بازدید
29,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:تأثیرات عوامل فرهنگی اجتماعی و اقتصادی بر کارآفرینی اجتماعی و توسعه پایدار

چکیده

  نگرانی در مورد مشکلات زیست محیطی منجر به توجه بیشتر به هدف توسعه پایدار شده است. کارآفرینی اجتماعی و به طور کلی کارآفرینی ، رابطه مستقیمی با این هدف نشان می دهد ، علت اصلی فعالیت های انجام شده توسط کارآفرینان در مورد تولید محصولات جدید ، جستجوی بازارهای جدید و معرفی نوآوری ها است. به همین دلیل ، شناسایی متغیرهایی که برای تأثیرگذاری هر دو نوع کارآفرینی برای طراحی مناسب اقدامات تحریک توسعه پایدار از طریق این فعالیت ها ، مهم است. این متغیرها را می توان در دو گروه فاکتورهای فرهنگی اجتماعی و اقتصادی قرار داد. هدف این مقاله تجزیه و تحلیل رفتار این دو گروه در مورد کارآفرینی عمومی و کارآفرینی اجتماعی ، علاوه بر تأثیر این دو نوع کارآفرینی بر توسعه پایدار است. برای انجام این تجزیه و تحلیل ، ما یک تجزیه و تحلیل تجربی با معادلات ساختاری برای مورد ۱۵ کشور OECD بین سال های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ ایجاد کرده ایم.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Effects of sociocultural and economic factors on social entrepreneurship and sustainable development

Abstract

 Concern about environmental problems has led to more attention being paid to the sustainable development objective. Social entrepreneurship, and entrepreneurship in general, show a direct relationship with this objective, due mainly to the activities carried out by entrepreneurs regarding the development of new products, the search for new markets, and the introduction of innovations. Because of this, it is important to identify the variables that influence both types of entrepreneurship to adequately design measures to stimulate sustainable development through these activities. These variables can be grouped into two groups: sociocultural factors and economic factors. The objective of this paper is to analyze the behavior of these two groups over general entrepreneurship and social entrepreneurship, in addition to the impact of these two types of entrepreneurship on sustainable development. To carry out this analysis, we have developed an empirical analysis with structural equations for the case of 15 OECD countries between 2015 and 2016.