استراتژی های کسب و کار در منابع انسانی در زمان بحران: مطالعه موردی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 19

تعداد کلمات : 9200

مجله : Businesses

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
12 آوریل 2022
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1228 بازدید
31,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:استراتژی های کسب و کار در منابع انسانی در زمان بحران: مطالعه موردی: صنایع کشاورزی و غذایی در یونان مرکزی

 چکیده

  بحران، به هر شکلی که باشد، چالشی برای تجارت مدرن است. چالش در این واقعیت نهفته است که یک شرکت آماده است تا شرایط دشوار ایجاد شده را متعادل کند و در عین حال منافع تجاری و کارایی خود را حفظ کند. بنابراین، شرکت ها تنها بر پایه های ثابت ادراک شده خود تمرکز می کنند، یعنی مواردی که در محیط داخلی مانند سرمایه انسانی قرار دارند. نیاز به مدیریت بهتر منابع انسانی بیش از هر زمان دیگری ضروری است و باری که بر دوش دپارتمان بازرگانی وارد می شود بسیار زیاد است. هدف از این تحقیق کیفی، برجسته کردن استراتژی‌هایی است که توسط شرکت‌های کشاورزی-غذایی در یونان ایجاد شده و به حفظ و انگیزه کارکنان در شرایط بحران اقتصادی کمک می‌کند. روش شناسی این پژوهش مبتنی بر مصاحبه های عمیق است که به صورت بحث گروهی متمرکز انجام شده است. یازده شرکت از بخش کشاورزی و مواد غذایی در منطقه یونان مرکزی در این تحقیق شرکت کردند. مدیران سه استراتژی مختلف را که توسط شرکت‌های کشاورزی در یونان ایجاد شده بود، که بر تحرک داخلی، آموزش و ارزیابی عملکرد متمرکز بود، برجسته کردند. شرکت‌ها برای استفاده از این استراتژی‌ها باید با مشکلات مختلفی روبرو می‌شدند، اما اغلب آنها ثابت کردند که می‌توانند با نقاط ضعف خود روبرو شوند و در دوره‌ای پرتلاطم مانند بحران مالی، این استراتژی‌ها را به کار گیرند(کسب و کار در منابع انسانی).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Business Strategies in HR in Times of Crisis: The Case of Agri-Food Industry in Central Greece

Abstract

 Crisis, in whatever form it takes, is a challenge for modern business. The challenge lies in the fact that a company is prepared to balance the difficult conditions that are created, while preserving their business interest and efficiency. Thus, companies focus only on their perceived fixed bases, those that are in the internal environment such as the human capital. The need for better human resource management is more urgent than ever, and the burden on the business department is particularly great. The aim of this qualitative research is to highlight the strategies that were developed by agri-food companies in Greece and contribute to the maintenance and motivation of employees in the context of economic crisis. The methodology of this study is based on in depth interviews that were conducted in focus group discussion. Eleven companies from the agri-food sector in the region of Central Greece participated in the research. The executives highlighted three ifferent strategies that were developed by agri-food companies in Greece, which focused on internal mobility, training and appraisal performance. Companies had to face different difficulties to use these strategies, but most of them proved that they can face their weaknesses and apply these strategies in a turbulent period like a financial crisis.