مدل کسب و کار شرکت‌های کوچک و متوسط: مطالعه موردی صنعت نساجی و پوشاک در تایلند

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 19

تعداد کلمات : 5200

مجله : Journal of Asian Finance, Economics and Business

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
21 فوریه 2022
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1334 بازدید
34,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:مدل کسب و کار شرکت‌های کوچک و متوسط: مطالعه موردی صنعت نساجی و پوشاک در تایلند

 چکیده

 اهداف این تحقیق عبارت بودند از: ۱) تحلیل عوامل تاییدی با مدل عملیاتی کسب و کار کارآفرینان بنگاه‌های کوچک و متوسط ​​(SME) در صنعت نساجی و پوشاک و ۲) بررسی تطابق مدل با روش‌های عملیاتی. از کارآفرینان شرکت‌های کوچک و متوسط ​​در صنعت نساجی و پوشاک. نمونه شامل ۵۰۰ کارآفرین شرکت‌های کوچک و متوسط ​​در صنعت نساجی و پوشاک بود. این پژوهش از نوع تحقیقات کمی بوده و ابزار گردآوری داده‌ها پرسشنامه بوده است. داده‌ها با استفاده از روش تحلیل تاییدی مرتبه اول و مرتبه دوم (CFA) تجزیه و تحلیل شدند. یافته‌های این پژوهش نشان داد که مدل SME ها در صنعت نساجی و پوشاک در مجموع در سطح بالایی قرار دارد. چهار عامل اصلی برای مدل SME ها در صنعت نساجی و پوشاک با اهمیت آنها به ترتیب نزولی به شرح زیر استفاده شد: آمیخته بازاریابی (MM)، شبکه همکاری (CN)، مدیریت موجودی تولید (PIM) و خلاقیت (CT). نتایج بررسی همخوانی مدل نشان داد که مدل SME ها در صنعت نساجی و پوشاک متناسب و مطابق با داده‌های تجربی است(کسب و کار شرکت‌های کوچک).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title:A Business Model of Small and Medium-Sized Enterprises: A Case Study of the Textile and Clothing Industry in Thailand

Abstract

 The purposes of this research were: 1) to analyze the confirmatory factors with the business operational model of entrepreneurs of smalland medium enterprises (SMEs) in the textile and clothing industry, and 2) to verify the congruence of the model with the operational ways of the entrepreneurs of SMEs in the textile and clothing industry. The sample consisted of 500 small and medium enterprise entrepreneurs in the textile and clothing industry. This study was quantitative research and the instrument used to collect the data was a questionnaire. The data was analyzed using 1st order and 2nd order of confirmatory analysis (CFA). The findings of this research revealed that the model of SMEs in the textile and clothing industry was overall at a high level. Four main factors were used for the model of SMEs in the textile and clothing industry by their importance in descending order as follows: marketing mix (MM), collaboration network (CN), production inventory management (PIM), and creativity (CT). The results of verification of model congruence revealed the model of SMEs in the textile and clothing industry was fit and in accordance with the empirical data.