کیفیت و مدیریت کیفیت در موسسات آموزش عالی در غنا

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 11

تعداد کلمات : 4700

مجله : THE INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS & MANAGEMENT

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
15 دسامبر 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1153 بازدید
24,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:کیفیت و مدیریت کیفیت در موسسات آموزش عالی در غنا

 چکیده

 گفتمان فکری درباره معنای کیفیت متنوع است و این پارادایم را غیرقابل توضیح جلوه می دهد. برخی از کسانی که سعی در تعریف کیفیت داشته اند، این کار را با در نظر گرفتن زمینه ای که در آن استفاده می شود انجام داده اند، در حالی که برخی دیگر آن را به صورت مطلق تعریف می کنند. کیفیت در آموزش در غنا بسیار مطلوب شده است و ذی نفعان خواهان استانداردهای بالاتر آموزش هستند. کیفیت آموزش و همچنین ارائه محصولات و خدمات در آموزش، هم اکنون توسط مؤسسات و مشتریان آنها با توقع کسب رضایت مشتری و حفظ وفاداری مشتری تعیین شده است. مؤسسات آموزشی عالی (HEI) به آنها اطمینان می دهند. حامیان با انجام ارزیابی‌های داخلی و خارجی دقیق برنامه‌های درسی، کارکنان و زیرساخت‌های خود در وضعیت خوبی قرار دارند. این فرصت را برای آنها فراهم می کند تا از هیئت ملی اعتباربخشی (NAB)، آژانس تضمین کیفیت دولت در زمینه آموزش در غنا، اعتبار بگیرند. این مقاله دورانی را به یاد می‌آورد که صنایع اولیه به مدل‌سازی انواع مختلف کیفیت روی آوردند، زیرا سعی در تولید محصولات استاندارد با حداقل تفاوت داشتند. در ادامه، رویکردهای اتخاذ شده توسط دانشگاه‌ها و کالج‌ها، و همچنین آژانس‌های نظارتی، برای تأیید اعتبار این آکادمی‌های عالی، بر اساس مدل کیفیت خاص هر مؤسسه، مورد بحث قرار می‌گیرد. قانون تأسیس NAB و آژانس های مشابه، همراه با اهداف تأسیس آنها نقل شده است(کیفیت در موسسات آموزش عالی).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Quality and Quality Management in Higher Educational Institutions in Ghana

Abstract

 Intellectual discourse on the meaning of quality is varied, making the paradigm appear inexplicable. Some who have attempted to define quality have done so by considering the context in which it is used, while some others choose to define it in absolute terms. Quality in education has become highly desirous in Ghana, and stakeholders are demanding higher standards of training. The quality of education, as well as offerings of products and services in education, have now come to be decided by both the institutes and their clients, with the expectation of achieving customer satisfaction and maintaining client loyalty.Higher Educational Institutions (HEIs) assure their patrons of being in good standing by undergoing rigorous internal and external assessments of their curricula, staff and infrastructure. This offers them the opportunity of gaining accreditation from theNational Accreditations Board (NAB),the government’s Quality Assurance Agency on education in Ghana. This paper recalls the era when early industries took to modelling various sorts of quality as they tried to make standard products with minimal differences. Going forward, it discusses, the approaches adopted by universities and colleges, as well as regulatory agencies, to verify the reputation of these tertiary academies, based on each establishment’s particular model of quality. Legislation establishing the NAB and similar such agencies are quoted, along with their establishment purposes.