تجزیه و تحلیل ارزش و گسترش عملکرد کیفیت برخی از محصولات غذایی رقیب

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 13

تعداد کلمات : 3900

مجله : THE INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS & MANAGEMENT

انتشار : 2020

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
21 فوریه 2022
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1208 بازدید
33,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:تجزیه و تحلیل ارزش و گسترش عملکرد کیفیت برخی از محصولات غذایی رقیب

 چکیده

 در دنیای امروز و تقریباً برای هر محصول یا خدماتی؛ مشتری پادشاه است. بدون شک جهان اکنون متفاوت است. شرکت ها باید اطمینان حاصل کنند که محصولات آنها همچنان برای مصرف کننده رضایت بخش است و در عین حال سودآور باقی می ماند. اغلب اوقات، شرکت‌ها با رقیب یا رقبا مواجه می‌شوند، در حال رشد برای به دست آوردن سهم بیشتری از بازار هستند، یا حتی رقبای خود را با استراتژی‌های تعیین‌شده پشت سر می گذارند. چهار مورد از محصولات غذایی رقابتی برتر که با این مشکل در نیجریه مواجه هستند برای کار تحقیقاتی انتخاب شدند. هدف این مطالعه استفاده از تجزیه و تحلیل ارزش (VA) و استقرار عملکرد کیفیت (QFD) برای تجزیه و تحلیل انتقادی محصولات منتخب با هدف شناسایی راه‌های بهبود، کاهش ریسک کاهش سهم بازار، برنامه‌ریزی بهبود و ارائه این بهبودهای پیشنهادی است. مواد تشکیل دهنده محصول و همچنین عملکرد آنها شناسایی شد. نیازهای مصرف کننده با استفاده از پرسشنامه تعیین شد. تجزیه و تحلیل شامل ترکیب بسته های آماری برای علوم اجتماعی و مایکروسافت اکسل و استفاده از اصول تحلیل ارزش بود. گسترش عملکرد کیفیت (QFD) در مرحله خلاقانه تحلیل ارزش برای تجزیه و تحلیل بیشتر نیازهای مصرف کننده با پیوند دادن آنها به مواد تشکیل دهنده چنین نیازهایی به کار گرفته شد. نتایج نشان می دهد که برای هر جفت رقابتی از محصولات تحلیل شده، به نظر می رسد یک محصول خاص به تدریج دیگری را از بازار خارج می کند و درصد بیشتری از مصرف کنندگان به سمت محصول برتر کشیده می شوند. با تمرکز بر بهبود محصولات کمتر ترجیح داده شده، با استفاده از توسعه خانه کیفیت (HoQ) و فرآیند استقرار عملکرد کیفیت (QFD)، استراتژی های پیاده سازی مورد بررسی قرار گرفت. از مطالعه انجام شده می توان استنباط کرد که محصولات برای موفقیت در بازار. موادی که وزن نسبی بالاتری دارند باید بیشتر مورد تأکید قرار گیرند. همچنین، ضروری است که صدای مشتری در فواصل زمانی به دست آید تا اطمینان حاصل شود که محصولات در هر مقطع زمانی رضایت او را جلب می کند. روش‌هایی برای تقویت محصولات بر اساس نیاز مصرف‌کنندگان توصیه شد(کیفیت محصولات غذایی رقیب).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Value Analysis and Quality Function Deployment of Some Competing Food Products

Abstract

 In today’s world, and for virtually any product or service; the customer is the king. The world is now different no doubt. Companies must ensure that their products continue to satisfy the consumer while remaining profitable. Most times, companies are faced with competitor(s), thriving to get a larger share of the market, or even sink their competitors, with strategies set in place. Four of the top competitive food products facing this problem in Nigeria were selected for the research work. The study is aimed at the utilization of Value Analysis (VA) and Quality Function Deployment (QFD) to critically analyze selected products with the intent of identifying ways of improvement, reducing the risk of shrinking market share, scheduling improvements and presenting these proposed improvements for implementation. The product ingredients as well as their functions were identified. Consumer needs were determined using questionnaires. Analysis involved combining Statistical Packages for the Social Sciences and Microsoft Excel and utilization of the principles of value analysis. Quality Function Deployment (QFD) was adopted at the creative stage of Value Analysis to further analyze consumer needs by linking them to the ingredients that meet such needs. The results indicate that for each competitive pair of products analyzed, a particular product seemed to be gradually taking the other off the market with a larger percentage of consumers being drawn to the superior product. With the focus on improving the less preferred products, using the House of Quality (HoQ) development and the Quality Function Deployment (QFD) process, implementation strategies were reviewed. From the study, it can be deduced that for the products to be successful in the market. The ingredients with the higher relative weights are to be given more emphasis. Also, it is essential that the voice of the customer is obtained at intervals to ensure that the products satisfy them at any point in time. Methods for enhancing the products based on the need of consumers were recommended.