گزینه‌های استراتژیک و حسابداری استراتژیک در شرکت‌های بزرگ

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 30

تعداد کلمات : 14000

مجله : Journal of Management and Governance

انتشار : 2018

ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : ب نازنین 12

تاریخ انتشار
25 می 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1316 بازدید
29,000 تومان

 عنوان فارسی مقاله:گزینه‌های استراتژیک و حسابداری مدیریت استراتژیک در شرکت‌های تولیدی بزرگ

 چکیده

 این مطالعه، به بررسی رابطه‌ی بین گزینه‌های استراتژیک و استفاده از تکنیک‌های حسابداری مدیریت استراتژیک (SMA) در شرکت‌های تولیدی بزرگ پرداخته و بررسی می‌کند که آیا عوامل خارجی نظیر عدم قطعیت محیطی و نیروهای رقابتی روی سیستم SMA اثر دارد یا خیر. نتایج نظر سنجی نشان می‌دهد که استفاده از SMA به نوع استراتژی بستگی ندارد و تنها به گرایش جغرافیایی بستگی دارد. این یافته‌ها، با استفاده از داده‌های کیفی جمع آوری شده در هفت شرکت بزرگ از طریق مصاحبه، تلفیق شده‌اند. اگرچه پیشرفت زیادی در دو دهه‌ی اخیر در توصیف شیوه‌های SMA در اروپا انجام شده است، اهمیت این مطالعه در منابع حسابداری شامل محتوا و طراحی تحقیق است. پس از شناسایی شکاف‌ها در تحقیقات SMA قبلی، مطالعه را بر اساس شرکت‌های تولیدی بزرگ طراحی می‌کنیم که فرضیات مختلف را در نظر گرفته و رویکرد روش‌های ترکیبی را اتخاذ می‌کند.

 

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

TITLE: Strategic choices and strategic management accounting in large manufacturing frms

This study examines the relationship between strategic choices and the use of strategic management accounting (SMA) techniques in large manufacturing companies and investigates whether external factors such as environmental uncertainty and competitive forces afect the SMA system. The survey results show that SMA usage does not depend on strategy type and only marginally depends on geographic orientation. These fndings have been integrated using qualitative data collected in seven large companies through interviews. Although signifcant progress has been made over the last two decades in describing SMA practices in Europe, the contribution of this study to the accounting (SMA) literature involves both the research content and design. Having identifed gaps in previous SMA research, we design a study focused on large manufacturing frms that considers diferent hypotheses and adopts a mixed method approach.

    دیدگاهتان را بنویسید