تأثیر تجربه خرید اومنی چنل و یکپارچه سازی کانال بر حفظ مشتری: شواهد تجربی از چین

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 23

تعداد کلمات : 8700

مجله : Journal of Asian Finance, Economics and Business

انتشار : 2022

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
26 مارس 2022
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1234 بازدید
39,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:تأثیر تجربه خرید اومنی چنل و یکپارچه سازی کانال بر حفظ مشتری: شواهد تجربی از چین

 چکیده

 ایجاد یک محیط خرده فروشی جدید برای پاسخگویی به نیازهای تجربه یکپارچه مصرف کنندگان یک چالش برای مشاغل مرتبط با اومنی چنل است. بر اساس زنجیره «ارزیابی-هیجان-پاسخ»، هدف این تحقیق بررسی مکانیسم روان‌شناختی یکپارچه‌سازی اومنی چنل بر حفظ مشتری و اثر تعدیل‌کننده تجربه مشتری است. این تحقیق از یک مدل معادلات ساختاری در نرم افزار حداقل مربعات جزئی برای تجزیه و تحلیل یک بررسی دو مرحله‌ای (مطالعه ۱: n = 210؛ مطالعه ۲: n = 342) در چین استفاده می‌کند. نتایج نشان می‌دهد که تجربه کنترل کانال دارای سه بعد است: آشنایی با ویژگی کانال درک شده، تطبیق نوع کانال، و راحتی دسترسی بین کانالی. تجربه تعاملی سازگار دو بعد دارد: ثبات اطلاعات بین کانالی و پشتیبانی از خدمات متقابل. علاوه بر این، هم تجربه کنترل کانال و هم تجربه تعاملی منسجم برای حفظ مشتری از طریق افزایش رضایت مشتری (رضایت معامله و خرده فروش) مطلوب هستند. در نهایت، تجربه نمایش مشتری به طور مثبت رابطه بین تجربه تعاملی ثابت و رضایت مشتری را تعدیل می‌کند. این تحقیق یک مدل فرآیند خودتنظیمی را پیشنهاد می‌کند تا توضیح دهد که چگونه یکپارچه‌سازی اومنی چنل تجربه مصرف‌کنندگان را افزایش می‌دهد و در نهایت منجر به حفظ مصرف‌کننده می‌شود. یافته‌ها به ادبیات کسب‌وکار خرده‌فروشی اومنی چنل کمک می‌کند و مفاهیم مدیریتی را برای خرده‌فروشان آسیایی ارائه می‌کند تا یک استراتژی کسب‌وکار اومنی چنل را پیاده‌سازی کنند(یکپارچه سازی کانال بر حفظ مشتری).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: The Impact of Omnichannel Shopping Experience and Channel Integration on Customer Retention: Empirical Evidence from China

Abstract

 Creating a new retailing environment to meet the seamless experience requirements of consumers is a challenge for Omnichannel-related businesses. Based on the “appraisal-emotion-response” chain, the purpose of this research is to explore the psychological mechanism of omnichannel integration influencing customer retention and the moderating effect of customer showrooming experience. This research uses a structural equation model in partial least square software to analyze a two-stage survey (Study 1: n = 210; Study 2: n = 342) conducted in China. The results show that channel control experience has three dimensions: perceived channel attribute familiarity, channel type matching, and cross-channel access convenience; consistent interactive experience has two dimensions: information crosschannel consistency and cross-channel service support. Furthermore, both channel control experience and consistent interactive experience are favorable for customer retention through increased customer satisfaction (transactional and retailer satisfaction). Finally, customer showrooming experience positively moderates the relationship between consistent interactive experience and customer satisfaction. This research proposes a self-regulation process model to explain how omnichannel integration enhances consumers’ experience, finally leading to consumer retention. The findings contribute to the omnichannel retail business literature and provide management implications for Asian retailers to implement an omnichannel business strategy.