عنوان فارسی مقاله:تأثیر تجربه خرید اومنی چنل و یکپارچه سازی کانال بر حفظ مشتری: شواهد تجربی از چین
چکیده
ایجاد یک محیط خرده فروشی جدید برای پاسخگویی به نیازهای تجربه یکپارچه مصرف کنندگان یک چالش برای مشاغل مرتبط با اومنی چنل است. بر اساس زنجیره «ارزیابی-هیجان-پاسخ»، هدف این تحقیق بررسی مکانیسم روانشناختی یکپارچهسازی اومنی چنل بر حفظ مشتری و اثر تعدیلکننده تجربه مشتری است. این تحقیق از یک مدل معادلات ساختاری در نرم افزار حداقل مربعات جزئی برای تجزیه و تحلیل یک بررسی دو مرحلهای (مطالعه ۱: n = 210؛ مطالعه ۲: n = 342) در چین استفاده میکند. نتایج نشان میدهد که تجربه کنترل کانال دارای سه بعد است: آشنایی با ویژگی کانال درک شده، تطبیق نوع کانال، و راحتی دسترسی بین کانالی. تجربه تعاملی سازگار دو بعد دارد: ثبات اطلاعات بین کانالی و پشتیبانی از خدمات متقابل. علاوه بر این، هم تجربه کنترل کانال و هم تجربه تعاملی منسجم برای حفظ مشتری از طریق افزایش رضایت مشتری (رضایت معامله و خرده فروش) مطلوب هستند. در نهایت، تجربه نمایش مشتری به طور مثبت رابطه بین تجربه تعاملی ثابت و رضایت مشتری را تعدیل میکند. این تحقیق یک مدل فرآیند خودتنظیمی را پیشنهاد میکند تا توضیح دهد که چگونه یکپارچهسازی اومنی چنل تجربه مصرفکنندگان را افزایش میدهد و در نهایت منجر به حفظ مصرفکننده میشود. یافتهها به ادبیات کسبوکار خردهفروشی اومنی چنل کمک میکند و مفاهیم مدیریتی را برای خردهفروشان آسیایی ارائه میکند تا یک استراتژی کسبوکار اومنی چنل را پیادهسازی کنند(یکپارچه سازی کانال بر حفظ مشتری).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.