light box
امتیاز 2.58 اثرات COVID-19 بر سلامت روان دانشجویان دانشگاه در ایالات متحده">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 24
تعداد کلمات : 7400
مجله : JOURNAL OF MEDICAL INTERNET RESEARCH
انتشار : 2020
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی :
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:اثرات COVID-19 بر سلامت روان دانشجویان دانشگاه در ایالات متحده: مطالعه مبتنی بر نظر سنجی و مصاحبه

 چکیده

زمینه و هدف: سلامت روان دانشجویان در آموزش عالی نگرانی فزاینده‌ای داشته است. وضعیت همه گیر COVID-19 این جمعیت آسیب پذیر را دوباره مورد توجه قرار داده است.

هدف: مطالعه ما با هدف ارزیابی به موقع اثرات همه گیر COVID-19 بر سلامت روان دانشجویان دانشگاه انجام شده است.

روش‌ها: ما نظرسنجی مصاحبه‌ای را با ۱۹۵ دانشجو در یک دانشگاه دولتی بزرگ در ایالات متحده انجام دادیم تا از تأثیر همه گیری بر سلامت روان و رفاه آنها مطلع شویم. داده‌ها از طریق روش‌های کمی و کیفی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

یافته‌ها: از ۱۹۵ دانشجو، ۱۳۸ نفر (۷۱٪) افزایش استرس و اضطراب را به دلیل شیوع COVID-19 نشان دادند. عوامل استرس زای متعددی مشخص شد که به افزایش سطح استرس، اضطراب و افکار افسردگی در دانشجویان کمک می‌کند. این‌ها شامل ترس و نگرانی در مورد سلامتی خود و عزیزانشان بود (۱۷۷/۱۹۵، ۹۱٪ تأثیرات منفی همه گیری را گزارش کردند)، مشکل در تمرکز (۱۹۵۳/۱۷۳، ۸۹٪)، اختلال در الگوی خواب (۱۹۵۵/۱۶۸، ۸۶))، تعاملات اجتماعی را به دلیل فاصله فیزیکی کاهش داد (۱۶۷/۱۹۵، ۸۶)، و نگرانی‌ها را در مورد عملکرد تحصیلی افزایش داد (۱۵۹/۱۹۵، ۸۲). برای کنار آمدن با استرس و اضطراب، شرکت کنندگان از دیگران حمایت خواسته‌اند و با اتخاذ مکانیسم‌های مقابله‌ای منفی یا مثبت به خود کمک کرده‌اند.

نتیجه گیری: با توجه به وضعیت پاندمی طولانی مدت و اقدامات سنگین مانند قرنطینه و ماندن در خانه، همه گیری COVID-19 تأثیرات منفی بر آموزش عالی دارد. یافته‌های مطالعه ما نیاز فوری به توسعه مداخلات و استراتژی‌های پیشگیرانه برای رسیدگی به سلامت روان دانشجویان را برجسته می‌کند.

Title: Effects of COVID-19 on College Students’ Mental Health in the United States: Interview Survey Study

Abstract

 Background: Student mental health in higher education has been an increasing concern. The COVID-19 pandemic situation has brought this vulnerable population into renewed focus.
Objective: Our study aims to conduct a timely assessment of the effects of the COVID-19 pandemic on the mental health of college students.
Methods: We conducted interview surveys with 195 students at a large public university in the United States to understand the effects of the pandemic on their mental health and well-being. The data were analyzed through quantitative and qualitative methods.
Results: Of the 195 students, 138 (71%) indicated increased stress and anxiety due to the COVID-19 outbreak. Multiple stressors were identified that contributed to the increased levels of stress, anxiety, and depressive thoughts among students. These included fear and worry about their own health and of their loved ones (177/195, 91% reported negative impacts of the pandemic), difficulty in concentrating (173/195, 89%), disruptions to sleeping patterns (168/195, 86%), decreased social interactions due to physical distancing (167/195, 86%), and increased concerns on academic performance (159/195, 82%). To cope with stress and anxiety, participants have sought support from others and helped themselves by adopting either negative or positive coping mechanisms.
Conclusions: Due to the long-lasting pandemic situation and onerous measures such as lockdown and stay-at-home orders, the COVID-19 pandemic brings negative impacts on higher education. The findings of our study highlight the urgent need to develop interventions and preventive strategies to address the mental health of college students.

دیدگاهها بسته است.

محصولات مشابه
بررسی اولویت های تولید و ساخت سبز: چشم انداز های محیطی، اجتماعی و اقتصادی
خـریـد محـصـول
KnowNet: به سمت یک برنامه دانش برای مدیریت شبکه سازمانی
خـریـد محـصـول
کیفیت روشنایی روز بر پاسخ شب شکنی در گیاه روز کوتاه گل داوودی تأثیر می گذارد
خـریـد محـصـول
اعتبار سنجی تشخیص SARS CoV-2 توسط PCR در زمان واقعی
خـریـد محـصـول
استفاده از variplex ™ SARS-CoV-2 RT-LAMP به عنوان یک روش مولکولی سریع
خـریـد محـصـول
استفاده از مرحله فراوری نمونه بدون استخراج RNA برای تشخیص RT-PCR مستقیم
خـریـد محـصـول
نیاز مبرم به تست های سریع برای تشخیص آنتی ژن SARS-COV-2
خـریـد محـصـول
وقوع سیلاب شهری باعث افزایش خطر شیوع ویروس در طی همه گیری کوید-۱۹ می شود
خـریـد محـصـول
بررسی افزایش تقاضا به تجهیزات حفاظتی و شخصی(PPE) و ماسک
خـریـد محـصـول
سنسور الکترومغناطیسی سوپرساندویچ فوق حساس برای SARS-COV-2
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، جستجوی اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در ایران در طبقه بندی بین المللی A که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل کشاوری، مواد غذایی، کالاهای خانگی یا شخصی، بهداشت و سرگرمی را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکریدارکوب مشاهده کنید.
برو بالا