light box
امتیاز 2.58 بحران COVID-19 و عوامل استرس زای دیجیتالی در محل کار">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 21
تعداد کلمات : 10000
مجله : Computers in Human Behavior
انتشار : 2021
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:بحران COVID-19 و عوامل استرس زای دیجیتالی در محل کار: یک مطالعه طولی بر روی جمعیت شاغل فنلاند

 چکیده

 بحران جهانی ناشی از شیوع ویروس کرونا و بیماری مرتبط با آن (COVID-19) به دلیل سیاست‌های فاصله گذاری اجتماعی شرایط کار را تغییر داده است. بسیاری از کارگران شروع به استفاده از فناوری‌های جدید در محل کار کردند، از جمله برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی. در این مطالعه طولی، ما اثرات استرس بالقوه ارتباطات رسانه‌های اجتماعی (SMC) در محل کار را بررسی کردیم. بر اساس مدل نظری تلفیقی ما، ما انتظار داشتیم که SMC در محل کار برخی از کارگران را تحت فشار قرار دهد، اما کسانی که به SMC در محل کار عادت کرده‌اند با شروع بحران وضعیت بهتری خواهند داشت. ما یک نمونه ملی کارگران فنلاندی را قبل از (N = 1308) و در طول (N = 1081) بحران COVID-19 جمع آوری کردیم. اقدامات نتیجه شامل استرس و خستگی کار بود. مدل‌های رگرسیون خطی ترکیبی چند سطحی SMC رسمی و غیر رسمی را در محل کار مورد بررسی قرار داد. متغیرهای مختلف شامل آزار سایبری در محل کار، استفاده از رسانه‌های اجتماعی، شخصیت، وضعیت شغلی و عوامل جمعیت شناختی اجتماعی است. نتایج نشان داد که SMC رسمی باعث افزایش و پیش بینی تکنوستر بالاتر می‌شود. با این حال، استرس و خستگی کار در بین کارگرانی که قبلاً به استفاده از SMC در محل کار عادت کرده بودند، کاهش یافت. نتایج نشان دهنده تفاوت در تاب آوری کارگران در هنگام کار از راه دور است و نیاز به حمایت از سطح سازمانی را نشان می‌دهد(COVID-19 و عوامل استرس زای دیجیتالی).

Title: COVID-19 crisis and digital stressors at work: A longitudinal study on the Finnish working population

Abstract

 The global crisis caused by the outbreak of a novel coronavirus and the associated disease (COVID-19) has changed working conditions due to social-distancing policies. Many workers started to use new technologies at work, including social media applications. In this longitudinal study, we investigated the potential stress effects of social media communication (SMC) at work. Based on our integrative theoretical model, we expected that SMC at work would burden some workers, but those who were accustomed to SMC at work would be better off when the crisis started. We collected a nationally representative sample of Finnish workers before (N = 1308) and during (N = 1081) the COVID-19 crisis. Outcome measures included technostress and work exhaustion. Multilevel linear mixed-effects regression models investigated formal and informal SMC at work. Covariates included cyberbullying at work, social media usage, personality, occupational status, and sociodemographic factors. Results showed that formal SMC increased and predicted higher technostress. However, technostress and work exhaustion decreased among workers already accustomed to using SMC at work before the crisis. The results indicate a disparity in workers’ resilience during remote work and highlight a need for organizational level support.

دیدگاهها بسته است.

محصولات مشابه
بررسی فناوری بلاک چین در تجارت بین المللی.مهندسی مجدد فرایند کسب و کار برای اعتبارنامه
خـریـد محـصـول
قرارداد ببندیم یا نبندیم: نگرش از طریق روایت مالیات و هزینه
خـریـد محـصـول
هوش اعتباری: نوآوری در مدیریت برند از طریق داده های رسانه های اجتماعی
خـریـد محـصـول
تجویز آستاکسانتین به عنوان یک داروی نوروپروتکتیو مناسب برای درمان امراض نورولوژیک
خـریـد محـصـول
مقایسه بانک‌های محلی، ملی و بین المللی از نظر ارزیابی اثر منابع ارتباطی
خـریـد محـصـول
یکپارچگی لاینفک روح و جسم: نظریه و چشم انداز مکتب سایکوسوماتیک پاریس
خـریـد محـصـول
تجزیه و تحلیل ریسک بدهی شرکت های غیر مالی با استفاده از شبکه های دو لایه ای
خـریـد محـصـول
دسته بندی اطلاعات و داده‌ها با استفاده از ماشین بردار پشتیبان
خـریـد محـصـول
استفاده از روش های نوین برای پیاده سازی روان درمانی اینترنتی
خـریـد محـصـول
استفاده از آزمون‌های برشی برای سنجش مقاومت و استحکام خاک
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

 
برو بالا