اثرات COVID-19 بر سلامت روان دانشجویان دانشگاه در ایالات متحده

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 24

تعداد کلمات : 7400

مجله : JOURNAL OF MEDICAL INTERNET RESEARCH

انتشار : 2020

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
22 فوریه 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1095 بازدید
29,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:اثرات COVID-19 بر سلامت روان دانشجویان دانشگاه در ایالات متحده: مطالعه مبتنی بر نظر سنجی و مصاحبه

 چکیده

زمینه و هدف: سلامت روان دانشجویان در آموزش عالی نگرانی فزاینده‌ای داشته است. وضعیت همه گیر COVID-19 این جمعیت آسیب پذیر را دوباره مورد توجه قرار داده است.

هدف: مطالعه ما با هدف ارزیابی به موقع اثرات همه گیر COVID-19 بر سلامت روان دانشجویان دانشگاه انجام شده است.

روش‌ها: ما نظرسنجی مصاحبه‌ای را با ۱۹۵ دانشجو در یک دانشگاه دولتی بزرگ در ایالات متحده انجام دادیم تا از تأثیر همه گیری بر سلامت روان و رفاه آنها مطلع شویم. داده‌ها از طریق روش‌های کمی و کیفی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

یافته‌ها: از ۱۹۵ دانشجو، ۱۳۸ نفر (۷۱٪) افزایش استرس و اضطراب را به دلیل شیوع COVID-19 نشان دادند. عوامل استرس زای متعددی مشخص شد که به افزایش سطح استرس، اضطراب و افکار افسردگی در دانشجویان کمک می‌کند. این‌ها شامل ترس و نگرانی در مورد سلامتی خود و عزیزانشان بود (۱۷۷/۱۹۵، ۹۱٪ تأثیرات منفی همه گیری را گزارش کردند)، مشکل در تمرکز (۱۹۵۳/۱۷۳، ۸۹٪)، اختلال در الگوی خواب (۱۹۵۵/۱۶۸، ۸۶))، تعاملات اجتماعی را به دلیل فاصله فیزیکی کاهش داد (۱۶۷/۱۹۵، ۸۶)، و نگرانی‌ها را در مورد عملکرد تحصیلی افزایش داد (۱۵۹/۱۹۵، ۸۲). برای کنار آمدن با استرس و اضطراب، شرکت کنندگان از دیگران حمایت خواسته‌اند و با اتخاذ مکانیسم‌های مقابله‌ای منفی یا مثبت به خود کمک کرده‌اند.

نتیجه گیری: با توجه به وضعیت پاندمی طولانی مدت و اقدامات سنگین مانند قرنطینه و ماندن در خانه، همه گیری COVID-19 تأثیرات منفی بر آموزش عالی دارد. یافته‌های مطالعه ما نیاز فوری به توسعه مداخلات و استراتژی‌های پیشگیرانه برای رسیدگی به سلامت روان دانشجویان را برجسته می‌کند.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Effects of COVID-19 on College Students’ Mental Health in the United States: Interview Survey Study

Abstract

 Background: Student mental health in higher education has been an increasing concern. The COVID-19 pandemic situation has brought this vulnerable population into renewed focus. Objective: Our study aims to conduct a timely assessment of the effects of the COVID-19 pandemic on the mental health of college students. Methods: We conducted interview surveys with 195 students at a large public university in the United States to understand the effects of the pandemic on their mental health and well-being. The data were analyzed through quantitative and qualitative methods. Results: Of the 195 students, 138 (71%) indicated increased stress and anxiety due to the COVID-19 outbreak. Multiple stressors were identified that contributed to the increased levels of stress, anxiety, and depressive thoughts among students. These included fear and worry about their own health and of their loved ones (177/195, 91% reported negative impacts of the pandemic), difficulty in concentrating (173/195, 89%), disruptions to sleeping patterns (168/195, 86%), decreased social interactions due to physical distancing (167/195, 86%), and increased concerns on academic performance (159/195, 82%). To cope with stress and anxiety, participants have sought support from others and helped themselves by adopting either negative or positive coping mechanisms. Conclusions: Due to the long-lasting pandemic situation and onerous measures such as lockdown and stay-at-home orders, the COVID-19 pandemic brings negative impacts on higher education. The findings of our study highlight the urgent need to develop interventions and preventive strategies to address the mental health of college students.