صفحه مورد نظر پیدا نشد! برای اینکه فایل یا نوشته مورد نظر را پیدا کنید از بخش جستجو و یا از منوی سایت اقدام نمایید.
شاید مایل به دیدن مطالب زیر باشید!
آخرین محصولات
- اثرات ارزش ویژه برند پایدار و نوآوری بازاریابی بر عملکرد بازار در صنعت هتلداری: اثرات واسطهای مزیت رقابتی پایدار
- استفاده از پرینت سه بعدی و فناوری نانو برای جلوگیری و مهار بیوفیلم در دستگاههای پزشکی
- روشهای چاپ(پرینت) سهبعدی برای ساخت داربست مبتنی بر بیوسرامیک برای مهندسی بافت استخوان فک و صورت
- نقش عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند و عملکرد شرکت با فرهنگ نوآوری به عنوان تعدیل کننده: مطالعهای بر شرکتهای آموزش هنر در چین
- نقش عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند و عملکرد شرکت با فرهنگ نوآوری به عنوان تعدیل کننده: مطالعهای بر شرکتهای آموزش هنر در چین
- ایجاد ارزش ویژه برند: تأثیر تجربه برند، عشق به برند، و تعامل با برند – مطالعه موردی ادراک مشتریان از برند اپل در چین
- بررسی تأثیر نوآوری برند سبز و ارزش درک شده سبز بر وفاداری به برند سبز: بررسی نقش تعدیل کننده دانش سبز
- بازاریابی سبز: محرکها در فرآیند خرید محصولات سبز – نقش رضایت سبز، اعتماد سبز، WOM سبز و ارزش درک شده سبز
- بررسی اثرات تعدیلکننده بازاریابی سبز و مزایای روانشناختی سبز بر نگرش، ارزش و قصد خرید سبز مشتریان
- بررسی تأثیر مؤلفههای بازاریابی سبز بر قصد خرید: نقش میانجی تصویر برند و اعتماد به برند
محصولات تصادفی
- ارزیابی تاثیرپذیری خصوصیات الکتروشیمی برهمکنش های کالکوپیریت/پیریت از نوع پیریت
- شبکه های OPENFLOW/ SDN و نوری
- ارزیابی رابطه علی بین صادرات و تولید ناخالص داخلی در منطقه شمالی ویتنام
- مقایسه موتورهای PM سوییچینگ شار با پیکر بندی سیم پیچ
- اعتیاد و کووید: مسائل، چالشها و رویکردهای جدید سلامت از راه دور
- پذیرش IFRS و به موقع بودن گزارشگری مالی شرکتهای بیمه در نیجریه
- قراردادهای روانشناختی در جهان در حال تغییر
- احساسات مدیریتی، اعتماد مصرف کننده و بازده بخش
- فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی و قصد خرید گردشگران (توریستها)
- تغییر کاربری زمین و پیشبینی برای ارزش گذاری ترسیب کربن در جزیره ویتی لوو، فیجی