صفحه مورد نظر پیدا نشد! برای اینکه فایل یا نوشته مورد نظر را پیدا کنید از بخش جستجو و یا از منوی سایت اقدام نمایید.
شاید مایل به دیدن مطالب زیر باشید!
آخرین محصولات
- اثرات ارزش ویژه برند پایدار و نوآوری بازاریابی بر عملکرد بازار در صنعت هتلداری: اثرات واسطهای مزیت رقابتی پایدار
- استفاده از پرینت سه بعدی و فناوری نانو برای جلوگیری و مهار بیوفیلم در دستگاههای پزشکی
- روشهای چاپ(پرینت) سهبعدی برای ساخت داربست مبتنی بر بیوسرامیک برای مهندسی بافت استخوان فک و صورت
- نقش عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند و عملکرد شرکت با فرهنگ نوآوری به عنوان تعدیل کننده: مطالعهای بر شرکتهای آموزش هنر در چین
- نقش عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند و عملکرد شرکت با فرهنگ نوآوری به عنوان تعدیل کننده: مطالعهای بر شرکتهای آموزش هنر در چین
- ایجاد ارزش ویژه برند: تأثیر تجربه برند، عشق به برند، و تعامل با برند – مطالعه موردی ادراک مشتریان از برند اپل در چین
- بررسی تأثیر نوآوری برند سبز و ارزش درک شده سبز بر وفاداری به برند سبز: بررسی نقش تعدیل کننده دانش سبز
- بازاریابی سبز: محرکها در فرآیند خرید محصولات سبز – نقش رضایت سبز، اعتماد سبز، WOM سبز و ارزش درک شده سبز
- بررسی اثرات تعدیلکننده بازاریابی سبز و مزایای روانشناختی سبز بر نگرش، ارزش و قصد خرید سبز مشتریان
- بررسی تأثیر مؤلفههای بازاریابی سبز بر قصد خرید: نقش میانجی تصویر برند و اعتماد به برند
محصولات تصادفی
- رویکرد تشخیصی اختلالات میتوکندری در کودکان در عصر توالی یابی نسل جدید
- ساختار سازمانی و هوش مصنوعی. مدل سازی پاسخ درون سازمانی به اقتضای هوش مصنوعی
- اهرم و عملکرد مالی بانکداری اسلامی در نیجریه
- تأثیر برنامه ورزش واقعیت مجازی بر آمادگی جسمانی ، ترکیب بدن
- هیدروکسی آپاتیت بیومیمتیک روی پایههای گرافن برای کاربردهای زیست پزشکی: مقاله مروری
- بررسی لباس های محافظ پوست برای رفع نیازهای بیماران/کودکان مبتلا به بیماری پروانه ای
- ابعاد فرهنگی و سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری: مطالعه موردی فرافرهنگی
- استراتژیهای شناختی و نورومدولاسیون برای تغذیهی ناسالم و چاقی
- ماده پروتئینی شبه سوریمی از طحال خوک به عنوان جایگزین گوشت
- تعمیق مالی و بهره وری بخش تولید در نیجریه