صفحه مورد نظر پیدا نشد! برای اینکه فایل یا نوشته مورد نظر را پیدا کنید از بخش جستجو و یا از منوی سایت اقدام نمایید.
شاید مایل به دیدن مطالب زیر باشید!
آخرین محصولات
- اثرات ارزش ویژه برند پایدار و نوآوری بازاریابی بر عملکرد بازار در صنعت هتلداری: اثرات واسطهای مزیت رقابتی پایدار
- استفاده از پرینت سه بعدی و فناوری نانو برای جلوگیری و مهار بیوفیلم در دستگاههای پزشکی
- روشهای چاپ(پرینت) سهبعدی برای ساخت داربست مبتنی بر بیوسرامیک برای مهندسی بافت استخوان فک و صورت
- نقش عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند و عملکرد شرکت با فرهنگ نوآوری به عنوان تعدیل کننده: مطالعهای بر شرکتهای آموزش هنر در چین
- نقش عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند و عملکرد شرکت با فرهنگ نوآوری به عنوان تعدیل کننده: مطالعهای بر شرکتهای آموزش هنر در چین
- ایجاد ارزش ویژه برند: تأثیر تجربه برند، عشق به برند، و تعامل با برند – مطالعه موردی ادراک مشتریان از برند اپل در چین
- بررسی تأثیر نوآوری برند سبز و ارزش درک شده سبز بر وفاداری به برند سبز: بررسی نقش تعدیل کننده دانش سبز
- بازاریابی سبز: محرکها در فرآیند خرید محصولات سبز – نقش رضایت سبز، اعتماد سبز، WOM سبز و ارزش درک شده سبز
- بررسی اثرات تعدیلکننده بازاریابی سبز و مزایای روانشناختی سبز بر نگرش، ارزش و قصد خرید سبز مشتریان
- بررسی تأثیر مؤلفههای بازاریابی سبز بر قصد خرید: نقش میانجی تصویر برند و اعتماد به برند
محصولات تصادفی
- مطالعه ای در خصوص توازن بار در رایانش ابری : چالش ها و الگوریتم
- روابط برند-مصرف کننده در محصولات ورزشی و قصد بازخرید
- تجزیه و تحلیل سیستماتیک متغیرهای هواشناسی برای تخمین توان خروجی PV
- انار به عنوان یک جایگزین بالقوه برای مدیریت درد: مقاله مروری
- تأثیر محدودیتهای رانندگی بر کیفیت هوا در مکزیکوسیتی
- طراحی سیستم های مدیریت انرژی خانه هوشمند بر اساس ZigBee
- رشد هوشمند: یک اصل توسعه شهرهای مدرن
- دوسوتوانی زنجیره تأمین، عملکرد کسب و کار و نقش واسطهای استراتژیهای زنجیره تأمین ناب و چابک
- تاثیر سیستم های اطلاعات جغرافیایی(MIS) بر مدیریت مدرسه:
- استراتژی زنجیره تأمین و محیط تأمین کننده بر مزیت رقابتی: نقش تعدیل کننده عدم قطعیت محیطی