عنوان فارسی مقاله:بررسی تجربی و آزمایشی ادراکات و تصورات مشتریان و مصرف کنندگان در خصوص امنیت و اعتماد در سامانه های پرداخت الکترونیک
چکیده
معمولاً اعتقاد بر این است که امنیت خوب باعث افزایش اعتماد می شود و ادراک امنیت و اعتماد به نفس در نهایت باعث افزایش استفاده از تجارت الکترونیکی می شود. در حقیقت ، درک مشتریان از امنیت سیستم های پرداخت الکترونیکی به عامل اصلی تحول تجارت الکترونیکی در بازارها تبدیل شده است(آزمایش ادراکات و تصورات مشتریان). در این مقاله مباحث مربوط به امنیت پرداخت الکترونیکی از دیدگاه مشتریان بررسی می شود. این مطالعه یک مدل مفهومی را ارائه می دهد که عوامل مؤثر در امنیت درک شده و اعتماد درک شده مصرف کنندگان ، و همچنین تأثیرات امنیتی و اعتماد درک شده در استفاده از سیستم های نمایش را مشخص می کند. برای آزمون مدل ، از مدل سازی معادلات ساختاری برای تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده از ۲۱۹ پاسخ دهندگان در کره استفاده شده است. این تحقیق بنیادی نظری برای دانشگاهیان و همچنین دستورالعملهای عملی برای ارائه دهندگان خدمات در برخورد با جنبه های امنیتی سیستم های پرداخت الکترونیکی فراهم می کند(آزمایش ادراکات و تصورات مشتریان).