بررسی تجربی و آزمایشی ادراکات و تصورات مشتریان و مصرف کنندگان

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 40

تعداد کلمات : 11000

مجله : Electronic Commerce Research and Applications

انتشار : 2010

ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : ب نازنین 12

تاریخ انتشار
14 ژوئن 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1519 بازدید
35,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:بررسی  تجربی و آزمایشی  ادراکات و تصورات مشتریان و مصرف کنندگان در خصوص امنیت و اعتماد در سامانه های پرداخت  الکترونیک

 چکیده

 معمولاً اعتقاد بر این است که امنیت خوب باعث افزایش اعتماد می شود و ادراک امنیت و اعتماد به نفس در نهایت باعث افزایش استفاده از تجارت الکترونیکی می شود. در حقیقت ، درک مشتریان از امنیت سیستم های پرداخت الکترونیکی به عامل اصلی تحول تجارت الکترونیکی در بازارها تبدیل شده است(آزمایش ادراکات و تصورات مشتریان). در این مقاله مباحث مربوط به امنیت پرداخت الکترونیکی از دیدگاه مشتریان بررسی می شود. این مطالعه یک مدل مفهومی را ارائه می دهد که عوامل مؤثر در امنیت درک شده و اعتماد درک شده مصرف کنندگان ، و همچنین تأثیرات امنیتی و اعتماد درک شده در استفاده از سیستم های نمایش را مشخص می کند. برای آزمون مدل ، از مدل سازی معادلات ساختاری برای تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده از ۲۱۹ پاسخ دهندگان در کره استفاده شده است. این تحقیق بنیادی نظری برای دانشگاهیان و همچنین دستورالعملهای عملی برای ارائه دهندگان خدمات در برخورد با جنبه های امنیتی سیستم های پرداخت الکترونیکی فراهم می کند(آزمایش ادراکات و تصورات مشتریان).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

TITLE: An empirical study of customers’ perceptions of security and trust in e-payment systems

Abstract

It is commonly believed that good security improves trust, and that the perceptions of good security and trust will ultimately increase the use of electronic commerce. In fact, customers’ perceptions of the security of e-payment systems have become a major factor in the evolution of electronic commerce in markets. In this paper, we examine issues related to e-payment security from the viewpoint of customers. This study proposes a conceptual model that delineates the determinants of consumers’ perceived security and perceived trust, as well as the effects of perceived security and perceived trust on the use of epayment systems. To test the model, structural equation modeling is employed to analyze data collected from 219 respondents in Korea. This research provides a theoretical foundation for academics and also practical guidelines for service providers in dealing with the security aspects of e-payment systems.

 

    دیدگاهتان را بنویسید